У 2022 році Чемпіонат світу з ралі (World Rally Championship, WRC) вступає в гібридну еру — компанія готує ралі-кар з гібридною силовою установкою.
Hyundai оприлюднила перші зображення закамуфльованого прототипу для ралійного сезону 2022 року. Автомобіль на базі i20N, що наразі проходить тестування на гравійних дорогах у південній Франції, буде гібридом з доважком у вигляді електромотора і батареї.
Нагадаємо, два роки тому FIA оголосила, що з сезону 2022 року автомобілі, які беруть участь у Чемпіонаті світу з ралі, будуть використовувати гібридні силові агрегати. Новий технічний регламент передбачає появу автомобілів категорії Rally 1. У них рядні чотирициліндрові турбомотори об'ємом 1,6 літра будуть доповнені акумуляторною батареєю й електродвигуном, єдиним постачальником яких для всіх команд обрана німецька компанія Compact Dynamics. Гібридний "доважок" додасть до потужності близько 100 кВт (136 к.с.). Сумарно гібридний силовий агрегат розвиває близько 500 сил, які передаються на колеса через п'ятиступеневу секвентальну коробку передач і систему повного приводу.
Автомобілі повинні використовувати винятково електротягу, поки вони в сервісних парках і в містах при пересуванні між етапами. Зрозуміло, що додатковий "електробустер" буде використовуватися і в самих перегонах. При цьому, з метою компенсації підвищення видатків, у нових автомобілях багато спроститься: підвіска з меншим ходом амортизаторів, трансмісія без активних міжосьових диференціалів, гальмівні системи без рідинного охолодження.
Усі три учасники чемпіонату (Hyundai Motorsport, Toyota Gazoo Racing і Ford M-Sport) вже підтвердили свою участь у чемпіонаті WRC за новими "гібридними" правилами. А корейська команда вже навіть приступила до випробувань нового гоночного хетчбека I20N із "зеленою" установкою. Причому, у різних кліматичних і дорожніх умовах — щоб оцінити поведінку машини і внести необхідні зміни в конструкцію до старту наступного сезону.
Раніше Фокус повідомляв, що водневий автомобіль Hyundai Nexo встановив світовий рекорд дальності ходу. На одному баку машина подолала 887,5 км.
Також ми розповідали про перший "заряджений" кросовер Hyundai. Корейці позиціюють паркетник Kona N як "ідеальний спорткар" і одночасно рекомендують його як сімейне авто для повсякденних поїздок.