Модернізована Tavria Nova була представлена 26 травня 1998 року.
До цього моменту ЗАЗ випускав Таврію вже 10 років, тому модернізація машині була дуже потрібна. І вона стала можлива завдяки компанії Daewoo, що стала партнером в україно-корейському СП ZAZ-Daewoo.
З нагоди річниці дебюту Tavria Nova видання Автоцентр опублікувало кілька архівних фотографій того заходу.
Нагадаємо, як і навіщо з'явилася ЗАЗ Таврія-Нова. Щоб підігріти інтерес покупців, у конструкцію внесли понад 300 змін, які торкнулися майже всієї конструкції. Зокрема, був посилений кузов (як наслідок, завод став давати на нього 5-річну гарантію від корозії), у виробництві двигуна стали використовувати більш якісні матеріали, покращився і контроль його збірки, що збільшило ресурс зі 100 до 140 тисяч км і зробило роботу м'якшою.
З частини електрообладнання доопрацювання зазнали стартер і генератор, які стали потужнішими, керамічний покажчик рівня палива став давати більш точну інформацію про залишок палива в баку, а чеські блок-фари забезпечили краще освітлення дороги в темний час доби. У підвісці з'явилися міцніші деталі, які зробили її більш живучою, а в приводі гальм з'явився вакуумний підсилювач.
Змінився і салон: з'явилися більш зручні крісла, 4-спицеве кермо з еластичною оббивкою, а замість м'якої задньої полки з'явилася більш практична жорстка.
Tavria Nova пропонувалася в 3 версіях: базовій, "Стандарт" і "Люкс". Останню відрізняли спойлер на задніх дверях, а в салоні — підголовники на всіх сидіннях. Крім того, у салоні люксової Tavria Nova були встановлені магнітола і дві колонки.
Двигуни, які ставилися на Tavria Nova
- 1.1 л (МЕМЗ 245, карбюраторний, потужністю 51 л.с. на 5400 об/хв, крутний момент 78,5 Нм у діапазоні 3000-3500 об/хв)
- 1.2 (МЕМЗ-2457, карбюраторний, потужністю 58 л.с. на 5400 об/хв, крутний момент 90 Нм у діапазоні 3000-3500 об/хв)
- 1.3 л (МЕМЗ-3011, карбюраторний, потужністю 63 л.с. на 5400 об/хв, крутний момент 101 Нм у діапазоні 3000-3500 об/хв)
- 1.3 л (МЕМЗ-3071, інжекторний, потужністю 66 л.с. на 5400 об/хв, крутний момент 105 Нм у діапазоні 3000-3500 об/хв)
Коробка передач пропонувалася тільки одна: механічна, 5-ступенева.
Головний конвеєр ЗАЗу Tavria Nova покинула 1 січня 2007 року, а повністю випуск припинився у вересні того ж року.
Раніше Фокус повідомляв, що ЗАЗ показав збірку Renault і Лади та анонсував випуск авто-трансформерів. Наразі на заводі збірка відбувається крупновузловим методом.
Нагадаємо, відновлення виробництва легкових автомобілів на ЗАЗі відбулося у вересні 2020 року після дворічного простою заводу.