Розділи
Матеріали

Новий кросовер Maserati офіційно готовий до дебюту, але поки маскується

Кросовер Maserati Grecale. Фото: Maserati

Повноцінний дебют Maserati Grecale намічений на поточний рік — і судячи з підігріву, який почали в Maserati, чекати на прем'єру залишилося недовго

Уперше офіційну інформацію про свій люксовий кросовер Maserati оприлюднила минулої осені. На початку вересня з'явилися тизери, що супроводжувалися інформацією про те, що другий SUV у гамі італійської марки отримає ім'я Grecale — за назвою середземноморського північно-східного вітру "грегаль". У цього вітру сувора вдача: він різкий, досить холодний як для Середземномор'я і часом переходить у справжню бурю.

Виконавчий директор альянсу Stellantis Карлос Таварес зробив пробну поїздку на новому кросовері

І ось компанія розповсюдила перші офіційні фото Maserati Grecale — але поки в камуфляжі. Разом з автомобілем позує виконавчий директор Stellantis Карлос Таварес, який разом з головою ради директорів альянсу Джоном Елканном відвідав завод Maserati в Модені. Причому Таварес навіть прокотився за кермом прототипу нового кросовера.

Незважаючи на маскування, поява офіційних фото Grecale явно не випадкова — у Maserati планують показати світу новий кросовер уже в найближчі тижні, якщо не дні. Тому і підігрівають інтерес до новинки ...

Зовнішність недвозначно натякає, що сплутати Maserati Grecale — у всякому разі, при погляді спереду — буде просто неможливо: фірмова решітка з великим тризубом "читається" навіть під камуфляжем.

Створено кросовер на тій же платформі Giorgio, яка лягла в основу Alfa Romeo Giulia і Stelvio. Але крім бензинових версій (топова з яких швидше за все буде оснащуватися 2.9-літровим твін-турбовим V6, знайомим за 510-сильними версіями Alfa Romeo QV, але, мабуть, у ще більш потужному виконанні) на Maserati Grecale встановлюватимуть гібридний енергоблок, а до того ж до цих варіантів запропонують чисто електричну версію.

Випускати Maserati Grecale будуть на тому ж заводі FCA в Кассіно, де роблять зазначені вище моделі Alfa Romeo, але з однією поправкою: його модернізація обійдеться у 800 мільйонів євро.

Раніше Фокус повідомляв, що електрифікований Maserati Levante Hybrid отримав гібридну силову установку від Ghibli Hybrid у складі 300-сильного ДВЗ і 48-вольтового стартер-генератора.

Також ми розповідали про те, що Девід Бекхем, колишній футболіст клубів "Манчестер Юнайтед", "Реал Мадрид", "Мілан" і "Парі Сен-Жермен", а нині бізнесмен і філантроп, став глобальним амбасадором бренду Maserati.