Розділи
Матеріали

На дороги Китаю вперше виїде безпілотний мікроавтобус

Фото: WeRide | WeRide отримала ліцензію на проведення дорожніх випробувань в автономному режимі у Пекіні

Безпілотний шатл WeRide отримав дозвіл на поїздки дорогами загального користування. Автобус поставляється без кермового колеса, гальм та кабіни.

У Китаї дозволили використати на дорогах безпілотні автобуси-шатли WeRide. Компанія отримала ліцензію на проведення дорожніх випробувань в автономному режимі у Пекіні. Про це розповіли на сайті CarNewsChina.

Згідно з ліцензією, автономні автобуси WeRide можуть пересуватися дорогами загального користування з автономним водінням у Пекінській демонстраційній зоні автономного водіння високого рівня загальною площею 60 квадратних кілометрів. Це перший випадок, коли влада Китаю видала ліцензію на випробування безпілотних шатлів.

WeRide став першим безпілотним шатлом, який отримав ліцензію у Китаї
Фото: WeRide

Автобус-шатл від WeRide поставляється без кермового колеса, гальм та кабіни. Він є електричним та може розвивати швидкість до 40 км/год.

Автобус-шатл від WeRide може їздити дорогами самостійно
Фото: WeRide

У безпілотних автобусах WeRide використовуються лазерний радар, камера високої чіткості та радар міліметрового діапазону. Камера може записувати 360-градусні відео в реальному часі, а також виявляти та розпізнавати смуги руху, світлофори та різні знаки. Адміністратори можуть переглядати заплановані маршрути та статус водіння шатла.

WeRide розробляє чотири моделі: Robotaxi, mini Robobus, Robovan та Robosweeper. Усі вони орієнтовані автономне водіння.

Раніше Фокус писав, що Pininfarina створила концепт безпілотного автобуса для Holon.