Потужність силової установки Mercedes-AMG GT 63 E-Performance збільшили до 930 к. с. Спортивний гібрид розганяється до 100 км/год за 2,8 секунди і розвиває 316 км/год.
Гібридний спорткар Mercedes-AMG GT 63 S E-Performance став ще швидшим. Ліфтбек доопрацювали фахівці Brabus і це найпотужніша модель в історії знаменитого ательє. Про це повідомляється на його сайті.
Тюнінг Mercedes-AMG GT 63 S E-Performance не торкнувся його електромоторів, а основну увагу приділили бензиновому 4,0-літровому V8 твін-турбо. Його потужність збільшили із 639 до 726 к. с.
Сумарна віддача гібридної установки зросла із 843 до 930 к. с. (З цієї причини проєкт назвали Brabus 930), а піковий момент, що крутить, підняли до значних 1550 Нм. Час розгону до 100 км/год скоротився до 2,8 с, а ось максимальна швидкість, як і раніше, обмежена на 316 км/год, щоб зберегти шини авто. Водночас Mercedes може проїхати 10 км у повністю електричному режимі та витрачає в середньому 11,8 л/100 км.
Новий Brabus 930 також отримав титановий вихлоп із соковитішим і гучнішим звуком. Йому занизили підвіску та встановили покращені гальма.
Тюнінг Mercedes-AMG GT 63 S E-Performance від Brabus також включає карбонові обваження та антикрило. З вуглеволокна виконані і колісні диски — 20-дюймові спереду та 21-дюймові ззаду. Салон перетягнули дорожчою шкірою та алькантарою, а також додали більше карбонових вставок.
Раніше Фокус повідомляв, що Brabus також вперше тюнінгував електромобіль Mercedes-Benz.
Також ми писали, що в Україні відтворили вражаючий Гелендваген для бездоріжжя.