Найлояльнішими до бренду виявилися власники Tesla. Найбільше потенційних клієнтів за рік втратила Toyota.
У США опубліковано рейтинг лояльності автовласників до марок машин. Експерти S&P Global Mobility визначили, які бренди автомобілів найчастіше обирають повторно. Про це повідомляє видання Automotive News.
У рамках дослідження було опитано власників авто різних марок. Експерти дізналися, хто з автолюбителів готовий знову купити машину того ж бренду, яким володіє зараз. Окремі рейтинги склали для масових і преміальних марок.
Абсолютним лідером є Tesla — 68% власників цих авто планують залишитися лояльними до бренду. Вона ж лідирує і серед преміальних марок. До п'ятірки лідерів також потрапили BMW, Mercedes-Benz, Lexus і Cadillac.
У масовому сегменті на першому місці залишається Ford з показником 59,5%, а на другій позиції з незначним відставанням опинився Chevrolet (57,1%). Далі йдуть Subaru, Nissan, Kia і Hyundai. Також повідомляється, що різко впала лояльність до бренду Toyota — японська марка за рік опустилася з другого відразу на сьоме місце в рейтингу.
Раніше Фокус розповідав про найнадійніші автомобілі 2023 року.
Також ми писали, що ціна Tesla впала до рекордно низького рівня.