Mercedes-AMG G63 підготували до суворих умов. Йому збільшили кліренс до 300 мм, встановили захист днища і величезні позашляхові шини.
У Mercedes-Benz G-Class з'явилася нова екстремальна модифікація. Позашляховику вирішили поліпшити і так непогану прохідність. Про це повідомляється на сайті німецького ательє Delta4X4.
Саме ця компанія, що спеціалізується на позашляховій техніці, виконала тюнінг "Гелендвагена". Нову модифікацію позиціонують, як більш доступну альтернативу Mercedes-AMG G63 4x4², який коштує близько 300 000 євро.
У цьому разі за основу також взяли Mercedes-AMG G63 з 585-сильним V8 твін-турбо. Йому збільшили кліренс на 60 мм (до 300 мм), встановили додатковий захист днища і величезні позашляхові шини розміром 345/55 R22.
На даху з'явилися багажник і додаткова оптика, а ззаду — запасне колесо. Підвіску автомобіля посилили. Водночас, позашляховик не отримав портальні мости від Mercedes-AMG G63 4x4².
З іншого боку, такий "Гелендеваген" набагато дешевший. Пакет доопрацювань оцінили в 40 000 євро, також можна купувати його елементи окремо.
Раніше Фокус розповідав, що в Європі бачили дуже рідкісний тюнінгований Rolls-Royce на київських номерах.
Також ми писали про позашляхову версію нової Toyota Sequoia 2023.