VR-кросівки продаються у вигляді NFT. В основі такого віртуального продукту – технології блокчейн та доповненої реальності.
Nike отримала стартап RTFKT Studios, який створює віртуальні кросівки для користувачів метавсесвітів. Про це повідомляє офіційний сайт спортивного бренду.
На початку року RTFKT – у співпраці з художником FEWOCiOUS – усього за 6 хвилин вдалося продати 600 пар звичайних кросівок. А все тому, що в комплекті йшли ще й віртуальні пари. Компанія змогла заробити $3,1 млн.
Nike не розкриває, скільки обійшлося це поглинання, але "блискавка" логотипу RTFKT вже значиться поряд з відомими торговими марками, які перебувають у власності Nike: Jordan і Converse.
Представники Nike пишуть на своєму сайті, що інноваційний бренд використовує новітні ігрові двигуни, технологію NFT, автентифікацію за допомогою блокчейн та доповненої реальності, щоб створювати "єдині у своєму роді віртуальні продукти".
"Ми тут, щоб прискорити наближення нашого цифрового майбутнього", — заявляють фундатори RTFKT.
Моделі кросівок поки що продаються як NFT.
Раніше Фокус повідомляв, що компанія-розробник шпигунського ПЗ Pegasus буде продана. Аналітики припускають, що компанії буде складно розплатитися з кредиторами після обмежень, накладених владою США. Низка інвестфондів готові інвестувати в Pegasus.