Турбовий двигун CT7 дозволить доставити пасажирів невеликого літака на відстань до 1000 км.
Авіаційна компанія Sikorsky та військово-промисловий гігант Lockheed Martin підписали договір, згідно з яким разом працюватимуть над створенням першого гібридно-електричного прототипу HEX, повідомляється на офіційному сайті Lockheed Martin. Це буде повністю автономний прототип вертикального зльоту та посадки (eVTOL), який планується випробувати як своєрідне "аеротаксі" не тільки для цивільних, а й військових цілей.
Планується, що на прототипі пройдуть обкатку різні технології двох компаній, щоб у найближчому майбутньому створити вже діючу модель, яка ляже в основу виробничого циклу подібних літаків.
Двигун для прототипу покладено зробити компанії Aerospace, яка пропонує встановити як експеримент свій CT7 – турбувальний двигун. Силова установка моделі буде оснащена генератором на 1 МВт, а пропоновані новації для прототипу вже використовуються як NASA, так і армією США.
Що стосується автономності управління, то саме на компанії Sikorsky лежить функція інтегрувати свою систему MATRIX у майбутній прототип. Ця автономна система чудово зарекомендувала себе за останнє десятиліття з моменту її застосування в різних літальних апаратах, зокрема і у військовому гелікоптері Black Hawk, який може абсолютно обійтися без керування пілотами.
Раніше Фокус писав, що аеротаксі eVTOL побило рекорд, пролетівши 250 км: за рахунок чого це вдалося.