Розділи
Матеріали

Samsung створить надшвидкі акумулятори: зарядяться за 9 хвилин, прослужать 20 років

Ірина Рефагі
Фото: stroom.ua | Зарядка електрокара: ілюстративне фото

Батареї з надшвидкою зарядкою почнуть випускати у 2026-му, а довговічні сховища енергії — у 2029 році.

Компанія Samsung SDI, виробник акумуляторів, оголосила про можливість виробництва батарей для електромобілів, які можуть заряджатися до 80% всього за 9 хвилин, а також акумуляторів, здатних пропрацювати на такому рівні протягом 20 років, пише Тhe Register.

Samsung SDI анонсувала нову технологію на 37-му симпозіумі та виставці електромобілів EVS37, що проходить цього тижня в Сеулі. Компанія також продемонструє безанодну твердотільну батарею (ASB) зі щільністю 900 Вт-год на літр, яка надійде в масове виробництво у 2027 році. Відомо також, що акумулятори з надшвидким заряджанням почнуть випускати у 2026 році, а довговічні батареї — у 2029 році.

Твердотільні батареї кращі за літій-іонні через вищу щільність енергії, можливість швидкого заряджання і безпеку, оскільки вони менш схильні до загоряння. Samsung вже спробувала знизити ймовірність загоряння своїх батарей, а тому намагається розробити оптимальну ASB. Що стосується літій-іонних сховищ енергії, то виробник вирішує проблему перегріву завдяки використанню вентиляційних отворів, що відводять тепло і газ.

Поліпшення продуктивності акумуляторів має важливе значення для прискорення переходу на електромобілі. Тому багато гравців галузі працюють над поліпшенням технології. Samsung навіть придбала частину нікелевого рудника, щоб захистити свій ланцюжок поставок сировини, необхідної для виробництва батарей.

Але незважаючи на те, що інновації в галузі акумуляторів розвиваються, зростання попиту на електрокари сповільнюється. Так, цього тижня компанія Tesla повідомила, що продажі впали на 9% у річному обчисленні, а чистий прибуток впав на 55%. Автовиробник планує звільнити понад 10% персоналу по всьому світу. А в лютому агентство Bloomberg писало, що глобальні економічні проблеми, насичення ринку і скорочення субсидій також уповільнюють впровадження електромобілів.

Раніше ми писали про те, що в Кореї створили надщільну натрій-іонну батарею. Гібридна натрієво-іонна батарея перевершує за щільністю енергії комерційні літій-іонні акумулятори і демонструє характеристики щільності потужності суперконденсаторів.