Розділи
Матеріали

Нова революційна батарея витримує понад 5000 циклів і температуру від -30 до 65 °C

Ірина Рефагі
Фото: SVOLT | Батарея для електрокара: ілюстративне фото

Акумулятор дасть змогу електромобілю подолати відстань у 1,6 млн км навіть в екстремальних умовах.

Компанія Farasis Energy (Китай) представила нову батарею для електромобілів з винятковим запасом ходу, стійкістю до перепадів температур і тривалим циклом зарядки. Подробиці розповіло видання Interesting Engineering.

Нова батарея може нормально працювати за температури від -30 до +65°C. За температури 25°C акумулятор може витримати 2500 циклів, зберігши 70% працездатності.

Farasis Energy продемонструвала нову батарею на конференції ASEAN Automotive Supply Chain Conference, яка проходила в Таїланді з 18 по 19 червня.

Нова батарея може бути використана для електрокарів, дво- або триколісних транспортних засобів, електролітаків вертикального зльоту і посадки (eVTOL) тощо. За словами представника Farasis Energy, акумулятор може похизуватися високою продуктивністю, першокласними стандартами безпеки, надійною температурною адаптацією і винятково тривалим терміном служби.

За температури 45°C один елемент батареї може витримати 1500 циклів. Енергосховище стійке до високотемпературних середовищ, без проблем розряджається з високою швидкістю, водночас температура одного елемента батареї збільшується лише на 5°C.

Ба більше, новітня технологія напівтвердих акумуляторів може значно поліпшити стабільність, що призведе до неймовірно тривалого терміну служби батареї. Випробування проведені в лабораторії Farasis Energy показали, що ці батареї можуть витримати понад 5000 циклів. Під час тестів загальний пробіг завдяки новому акумулятору склав понад 1,6 мільйона кілометрів.

Раніше ми писали про те, що одна нова пальчикова батарейка Paleblue може замінити 1000 звичайних. Батарейки Paleblue мають якісний літій-іонний хімічний склад і власні порти USB-C, які підключаються до будь-якої розетки.