Розділи
Матеріали

Від прибиральниці до Gucci. Як проста дівчина відразу стала затребуваною моделлю

Фото: колаж Фокус

Клара Луїза ніколи не мріяла про модельну кар'єру, тому запрошення директора відомого агентства на кастинг стало для неї шансом, яким вона поспішила скористатися.

24-річна Клара Луїза зі звичайної прибиральниці і фрілансера перетворилася на модель одного з найвідоміших будинків моди Gucci. Як це сталося, розповіло видання Metro.

До 2019 року Клара займалася тим, що прибирала в офісах. Одного разу, коли дівчина поспішала в спортзал у східній частині Лондона, на неї звернув увагу директор модельного агентства FOMO Models Роб Вілсон.

Він запитав, чи не пробувала Клара себе в модельному бізнесі, і здивувався, почувши негативну відповідь. Він запросив дівчину на проби, і вже через деякий час вона підписала свій перший контракт. Незабаром її фото прикрасило обкладинку журналу про моду і красу Picton.

Сім'я дівчини, у якої, крім неї, ще троє синів, була вражена, побачивши її вперше на обкладинці глянцю.

"Як тільки вони побачили журнал в моєму місцевому газетному кіоску, моя мама була схвильована і сказала: "Це моя дочка, це моя дитина!". Вона була дуже задоволена", — розповіла Клара в інтерв'ю журналістам.

У 2020 році Клара Луїза вилетіла для зйомок в Італії, де брала участь у кампанії Gucci. Модний будинок провів показ у відеоформаті. Там вона познайомилася з провідними моделями та креативним директором бренду Алессандро Мікеле.

Це стало її щасливим квитком. Вона почала працювати з такими брендами як Gymshark, Boots і Primark. Але співпраця з Gucci залишається для неї найпочеснішою, про що, зізналася дівчина, вона з гордістю розповість онукам.

Незважаючи на такий успіх і відчинені двері у світ великої моди, Клара мріє про більш "земну" професію і хоче стати вчителькою.

"Я все ще звичайна дівчина зі східного Лондона, моя мама не дозволила б моєму марнославству розростатися", — говорить вона.

У модельній кар'єрі Клара бачить певну місію і показує світові, що звичайна темношкіра дівчина, далека від модельних 90/60/90, яка не вважає себе красунею, може в одну мить стати знаменитою і популяризувати свою культуру, особливості, справжнє, не відретушоване тіло зрештою.

"Життя для того, щоб жити, і я хочу використовувати будь-яку можливість, яка з'являється на шляху, і просто насолоджуватися ним", — зазначила вона.

Нагадаємо: модний будинок Gucci презентував рекламну кампанію колекції чоловічого одягу осінь-зима — 2020. У зйомках кампанії взяли участь музиканти A $ AP Rocky, Іггі Поп і Tyler.

Раніше ми писали про те, що модний будинок Dior представив нову колекцію жіночого одягу, надихнувшись картинами Караваджо.