У кампанії Gucci Beloved знялися такі знаменитості як Серена Вільямс, Дакота Джонсон і Даян Кітон.
Знаменитий британський актор і телеведучий, який прославився своїм вечірнім телешоу The Late Late Show with James Corden на каналі CBS, став однією з ключових персон у новій рекламній кампанії сумок від італійського модного дому Gucci під назвою Gucci Beloved.
На рекламних постерах знаменитості позують з культовими сумками бренду, починаючи від Dionysus і закінчуючи Jackie 1961 у ролі гостей The Beloved Show, яке веде Корден. На дивані біля нього з'явилися Дакота Джонсон, Даян Кітон, Гаррі Стайлс, Cієна Міллер, Серена Вільямс. Кожен з героїв зйомки вбраний у речі з останньої колекції модного будинку.
Відповідні знімки і відео опубліковані на офіційній сторінці Gucci в Instagram.
Над зйомками працював режисер Хармоні Корін, допомагаючи креативному дизайнеру бренду Алессандро Мікеле реалізувати задумку у вигляді ток-шоу.
Від співпраці з брендом у захваті залишилися і самі запрошені зірки. Так, Даян Кітон заявила:
"Алессандро Мікеле не тільки талановитий і чудовий, мені подобається його бачення і м'який характер. Я також маю сказати, що працювати з Джеймсом Корденом було дуже приємно".
Телеведучий, як відомо, є другом принца Гаррі і навіть влаштував йому поїздку по Лос-Анджелесу, під час якої герцог Сассекський розповів трохи про свою сім'ю і про себе.
Повертаючись до Gucci, нагадаємо, що недавно бренд у колаборації з Balenciaga представив колекцію, що знаменує початок святкування 100-річчя італійського будинку моди. У ній було багато блиску, шкіри і розкоші.