Розділи
Матеріали

Louis Vuitton розкритикували за колекцію прикрас із символом, що нагадує Z

Фото: Instagram/Louis Vuitton | Алісія Вікандер у рекламі Louis Vuitton

На думку користувачів, блискавка на прикрасах з нової колекції більше схожа на букву Z, яка стала символом війни Росії проти України.

33-річна оскароносна акторка Алісія Вікандер з'явилася в рекламі нової колекції прикрас із серії Volt від люксового французького бренду Louis Vuitton, і ця кампанія вже ознаменувалася серйозним скандалом, пов'язаним з подіями в Україні, що протистоїть російській агресії, повідомляє "Сплетник".

Причиною для обурення стало графічне зображення на прикрасах, що символізує блискавку і розряд електрики, а також ініціали бренду (букви L і V). У результаті вийшов символ, що нагадує букву Z, яка стала символом, яким ЗС РФ маркують військову техніку, що вбиває українців у війні з 24 лютого. Останню в Росії завзято називають "спецоперацією", а будь-які згадки про війну і звірства російських солдат загрожують кримінальними переслідуваннями "за поширення фейків).

На думку користувачів, реклама колекції у світлі останніх подій виглядає, м'яко кажучи, недоречною. Знайшлися й ті, хто звинуватив Louis Vuitton у прихованій підтримці дій Росії в Україні.

Деякі коментатори все ж таки спробували нагадати про те, що фотосесія і взагалі вся рекламна кампанія були відзняті ще до війни, коли подібний символ ще не мав такого "кривавого" підтексту.

Неможливо відобразити вміст. Подивитись в Telegram

Лінійка ювелірних прикрас Volt була представлена ще 2020 року. Вона включає кільця, сережки, браслети і підвіски. Окрім Алісії, у кампанії знялися акторка Джина Цзінь та репер Кід Каді.

Після того, як Росія вторглася в Україну, конгломерат LVMH заявив про припинення своєї діяльності в РФ, а Louis Vuitton пожертвував гроші для людей, які рятуються втечею з охопленої війною України.