Після того, як більшість міжнародних компаній відмовилася від російського ринку, місцеві підприємці з Росії вирішили зареєструвати товарні знаки під іншими назвами.
Із середини березня російські підприємці подали понад 50 заявок до Роспатенту в спробі перереєструвати відомі закордонні бренди, які пішли з російського ринку. Про це повідомляє РБК.
Серед звернень є заявки на реєстрацію товарних знаків Mastercard і American Express, Audi та Mercedes-Benz, Levi's і Christian Dior, Shiseido.
Деякі підприємці виявляють кмітливість і намагаються запатентувати існуючі бренди під іншими назвами: наприклад, Nezpresso замість Nespresso, "Ідея" та "Ідея Меблева Фабрика" замість IKEA.
Юристи в коментарях росЗМІ зазначають, що зареєструвати міжнародні бренди російським підприємцям не вдасться через закон про авторське право. Такий номер пройде лише в тому випадку, якщо уряд РФ анулює всю інтелектуальну власність недружніх країн.
Як раніше писав Фокус, після того, як західні країни ввели санкції проти Росії через війну в Україні, з російського ринку пішли як люксові європейські бренди, так і масмаркет. Експерти прогнозують у майбутньому тісне співробітництво РФ із великим асортиментом одягу з Туреччини та Китаю.