Колаборація YEEZY GAP Engineered by Balenciaga продовжує дивувати шанувальників.
Нещодавно гучна колаборація бренду репера Каньє Веста Yeezу, мережі магазинів бюджетного одягу GAP та люксового будинку моди Balenciaga відкрила перший у світі офлайн магазин, у якому можна придбати їхні товари. Роp-up, що працював у самому центрі Нью-Йорка на Times Square в 40-градусну спеку, привернув величезну кількість шанувальників.
За інформацією NYT, у перший день перед магазином вишикувалася гігантська черга. Це була важлива подія для тих, хто стежив за партнерством з моменту його появи два роки тому. Покупці вперше змогли побачити і доторкнутися до одягу, хоч і не розкладеного на стелажах, а набитого у величезні мішки.
Шанувальникам пропонували приміряти футболки унісекс, двошарові худі та сорочки з довгими рукавами темних кольорів, а також безшовні та вкорочені топи із зображенням голубів, що летять.
Рop-up магазин нагадував старий гараж із величезним звалищем одягу. Покупцям доводилося копирсатися в купі речей, набитих у мішки, що стоять посеред приміщення, у пошуках необхідного розміру та фасону.
На цьому вистава не закінчилася і капсульна колекція вирушила подорожувати американськими містами. Як пише видання Paper, кілька днів тому фургони YEEZY GAP повезли одяг до Лос-Анджелеса, Маямі та Чикаго.
У цих містах відкрилися рop-up магазини просто неба з гігантськими чорними сміттєвими баками, повними товарів YEEZY GAP Engineered by Balenciaga.
Порядок на майданчиках забезпечували люди у чорному. Вони стежили за тим, щоб покупці не влаштовували тисняви, поки ті копирсалися у сміттєвих баках у пошуках потрібної речі.
Варто зазначити, що капсульна колекція YEEZY GAP Engineered by Balenciaga доступна для покупки в інтернеті, тому поїздки по різних містах у стомлюючу спеку і копирсання у сміттєвих баках — свідомий вибір шанувальників бренду.
Фокус раніше писав, що Hermès зняли незвичайне промо для Apple Watch. Коробки для смарт-годинника із ремінцями від французького будинку мод розвісили на апельсинових деревах.