На щастя, новий продукт пахне не гамбургерами, а скоріше огірковим лосьйоном.
McDonald's продовжує дивувати своїх шанувальників. Нещодавно в Нідерландах популярна мережа фастфуду вирішила привернути увагу до проблеми забруднення навколишнього середовища та почала пропонувати відвідувачам викидати упаковку в певний бак, щоб потім переробити її та зробити ювелірні прикраси.
Цього разу McDonald's не став заглиблюватися в соціальні проблеми і вирішив просто привернути увагу до бренду. Для цього мережа ресторанів швидкого харчування випустила гель для душу з ароматом Big Mac. Інформація про це з'явилася на сторінці компанії в Instagram.
Акція зараз проходить в Австрії. Там відвідувачі McDonald's можуть придбати гель для душу Big Mac за 15 Ms у додатку ресторанів швидкого харчування. Звичайно, гель для душу, як можна було б припустити, їсти не можна. І пахне він, за словами тих, хто вже спробував новинку, швидше за огірками, ніж гамбургером.
Нагадаємо, раніше McDonald's у Нідерландах презентував ювелірні прикраси з переробленої упаковки. Отримати золоті сережки з контейнерів для соусу або блискучу каблучку з коробки від Біг Мака пощасть тим, хто викидатиме сміття в спеціальні баки для переробки відходів. Щоб розкрутити акцію та залучити якомога більше людей, компанія запустила 30-секундну рекламу "Сміття і гламур". У ролику по червоній доріжці в оточенні папараці йдуть шанувальники фастфуду, які вирішили викинути своє сміття в особливий бак, щоб отримати золоту прикрасу.
Фокус раніше писав про те, що McDonald's планував відновити роботу в Україні у серпні, яка була припинена з початку повномасштабної війни, проте пізніше інформацію про те, що McDonald's запрацює у серпні, спростували.
Шанувальники з нетерпінням чекають на повернення популярного фастфуду на український ринок. А деякі організації підігрівають їх інтерес. Так нещодавно "Укрзалізниця" вирішила анонсувати повернення McDonald's в українську столицю та вивела на табло центрального вокзалу Києва маршрут "МакДональдс — Київ"