Знаменитість зробила незвичайне поєднання напоїв у новій різдвяній рекламі Pepsi.
У різдвяній рекламі Pepsi за участю 36-річної американської акторки Ліндсі Лохан представлена небачена раніше версія напою: газований лимонад та молоко. Маркетологи Pepsi цього року явно вирішили перевершити знамениту передноворічну кампанію своїх головних конкурентів Coca-Cola. Ліндсі назвала цей напій "пілк" (Pepsi+milk).
Інтернет-користувачі швидко підхопили ідею та почали куштувати нестандартний напій.
Один з американських блогерів вирішив змішати з молоком не лише звичайну Pepsi, а й дієтичну, і другий варіант йому сподобався більше.
"Це досить смачно", — каже ютуберка Sarah Betts, змішавши обидва напої та зробивши перший ковток.
У коментарях до ролика бренду багато користувачів стверджують, що знали про рецепт давно, проте, здається, Ліндсі Лохан принесла оригінальному напою велику популярність.
Крім того, дегустація напою стала настільки популярною у США, що її скуштувала навіть журналістка CNN. Однак залишилася незадоволена смаком.
Нагадаємо, у Паризькому театрі в Нью-Йорку відбулася прем'єра комедійного фільму "Закохатися в Різдво" від Netflix, у якому головну героїню зіграла 36-річна акторка Ліндсі Лохан.