Анна, справжнє прізвище якої Сорокіна, стала зіркою кампейну бренду Alexander Wang.
Відома шахрайка Анна Сорокіна, яка прославилася під вигаданим прізвищем Делві, стала зіркою рекламної кампанії дизайнера Олександра Венга. Ролики з'явилися в соцмережах бренду, спочатку, в TikTok, але сама Анна в бутику не з'являлася — вона все ще під домашнім арештом і не може покидати свою квартиру.
Натомість у відео увага акцентована на її електронному браслеті та яскраво-червоних туфлях на дуже високій платформі.
У ролику, присвяченому рекламній кампанії The Cupid Doors, Анна Делві запрошує відсвяткувати День усіх закоханих у флагманському бутику Alexander Wang у Нью-Йорку.
У відвідувачів бутика є можливість виграти інкрустований кристалами клатч у формі серця з бахромою із кристалів. Так, його ціна становить 1 995 доларів.
Власником клатча-сердечка стане той, хто з першого разу підбере ключик до замочка, що закриває прозору скриньку, в якій і виставлений клатч.
If she can. So can you, — говорить девіз акції: "Якщо вона змогла, то й у вас вийде", — натякає Венг на ув'язнення Анни Делві.
Нагадаємо, шахрайка Анна Сорокіна видавала себе за багату спадкоємицю Анну Делві. Зрештою вона опинилася у в'язниці, а її історія зацікавила Netflix, який зняв серіал "Вигадана Анна".
Наразі Анна Делві вийшла на волю, але перебуває під домашнім арештом. На вулицю вона може виходити тільки для того, щоб відмічатися у свого інспектора. Зате з кожної своєї появи вона робить справжнє шоу. А ще вона взялася за продаж своїх картин і запускає власне шоу.