Прем'єра фільму "Барбі" Ґрети Ґервіґ відбудеться 21 липня, проте вже зараз світ захопила одержимість рожевим кольором та стилем найпопулярнішої ляльки у світі.
Будинок мрії Барбі у фільмі створювався за аналогією з ляльковим будиночком від Mattel. Але оскільки у фільмі потрібно було показати абсурдність та фальш, то режисерові довелося звернутися до досвідчених художників-постановників. Як створювався будиночок Барбі для Марґо Роббі, пише Architectural Digest.
"Немає ні стін, ні дверей. Будинок мрії передбачає, що у вас ніколи не буде нічого особистого — сховатися ніде", — зазначає Ґрета Ґервіґ.
Щоб втілити цей паноптикумний ігровий світ на екрані, Ґрета Ґервіґ найняла художницю-постановника Сару Грінвуд та декораторку Кеті Спенсер, лондонську команду, яка створила такі історичні світи, як "Гордість та упередження" та "Анна Кареніна".
Вони черпали натхнення в модернізмі середини століття Палм-Спрінгс, зокрема в будинку Кауфмана Річарда Нейтрі 1946 року та інших інтер'єрах того часу.
Ні у Грінвуд, ні у Спенсер ніколи раніше не було Барбі, тому вони замовили Dreamhouse на Amazon для вивчення.
"Масштаб був досить дивним", — згадує Спенсер, пояснюючи, як вони скоригували химерні пропорції кімнат, зробивши їх на 23 відсотки менше за людський розмір для знімального майданчика.
"Стеля насправді знаходиться досить близько до голови, і потрібно всього кілька кроків, щоб перетнути кімнату. Це має дивний ефект: актори здаються великими в просторі, але загалом маленькими", — зазначає Ґрета Ґервіґ.
Будиночки Марго Роббі та інших мешканців Барбіленду звели на студії Warner Bros. Studios Leavesden в Англії. У ньому немає сходів, але є гірка та басейн. А на вулицю героїня Роббі потрапляє просто зістрибуючи з даху.
На другому поверсі у вбиральні Барбі є вітрини з іграшковими коробками, на яких закріплені вбрання. Точно як ті, що продаються вбрання для Барбі у магазинах.
Для спальні Барбі команда поєднала узголів'я ліжка у формі мушлі, оббите оксамитом, з розшитим блискітками покривалом. Тим часом у її шафі можна побачити скоординоване вбрання у вітринах для іграшок.
"Це безперечно будинок для самотньої жінки", — говорить Грінвуд, зазначаючи, що, коли в 1962 році був проданий перший "Будинок мрії" (картонна розкладачка) для Барбі, жінка рідко володіла власним будинком. Спенсер додає: "Вона — справжня ікона фемінізму".
У Барбі, як і в попередніх фільмах, таких як "Маленькі жінки" та "Леді Берд", Ґрета Ґервіґ поставила за мету втілити в життя цілий світ.
"Ми буквально створювали альтернативний всесвіт Країни Барбі", — каже режисерка, прагнучи "справжньої штучності" за кожної можливості.
Як приклад вона наводить використання намальованого вручну фону, а не комп'ютерної графіки, щоб відобразити небо та гори Сан-Хасінто.
"Все має бути тактильно, тому що іграшки — це, перш за все, речі, яких ви торкаєтеся", — говорить Ґрета Ґервіґ.
І все мало бути рожевим.
Ґрета Ґервіґ зазначає, що вона хотіла дуже рожевий колір, і щоб його було багато. Вона каже, що тут керувалась власними відчуттями.
"Я не хотіла забувати те, що змусило мене любити Барбі, коли я була маленькою дівчинкою", — каже Ґрета. Смішно, але створення світу Барбі спровокувало дефіцит цього відтінку рожевого марки Rosco.
"У світі закінчився рожевий колір", — жартує режисерка.
Нагадаємо, раніше Марго Роббі, виконавиця ролі Барбі у фільмі, з'явилася у ляльковій фотосесії журналу Vogue.