Розділи
Матеріали

Кайлі Дженнер перетворилася на мініляльку в стильному вбранні

Дар'я Бережна
Фото: Колаж: Фокус | Кайлі Дженнер і її лялька у вбранні з Met Gala 2019

Кайлі Дженнер перетворилася на серію мініляльок Bratz для лімітованої колекції фігурок.

Перша в історії співпраця Bratz зі знаменитостями охоплює шість "Bratzified" версій мільярдерки Кайлі Дженнер, одягнених в одні з найзнаковіших вбрань для червоної доріжки. Про це пише BuzzFeed

Образи охоплюють блідо-бузкову сукню Versace з оздобленням пір'ям, у якій вона сяяла на Met Gala 2019, і чорну сукню з корсетом і кришталевою короною, у якій вона хизувалася на відкритті виставки Тьєррі Мюглера в листопаді 2022 року.

У Фокус. Стиль з'явився свій Telegram-канал. Підписуйтесь, щоб не пропускати найсвіжіші та найзахопливіші новини зі світу шоу-бізнесу!

Кожна лялечка, що зображає Кайлі Дженнер, коштує 9,99 долара та постачається з одним мініаксесуаром — наприклад, фірмовим кабріолетом Дженнер, її італійським Greyhoud Norman або величезним телефоном у формі губ — і посібником для колекціонера.

Ляльки Кайлі Дженнер
Фото: Bratz

"Я була фанаткою Bratz із дитинства, і я завжди хотіла свою власну ляльку Bratz", — сказала 25-річна зірка шоу "Кардаш'янів" у пресрелізі, опублікованому в Hollywood Reporter.

"Мені сподобався кожен етап процесу створення цих ляльок минулого року", — зізналася мільярдерка.

Кайлі Дженнер
Фото: Getty Images

Для Жасмін Ларіан — засновниці та креативної директорки як Bratz, так і модного бренду Cult Gaia — партнерство з Дженнер є "сентиментальним".

Лялька Кайлі Дженнер
Фото: Bratz

"Кайлі справді втілює в собі все, що відстоювали Bratz із моменту їхнього створення 22 роки тому — від руйнівного та бунтарського до енергійного та виразного", — сказала вона.

Художня директорка бренду Челсі Грін додала, що вона та її команда подбали про те, щоб фігурки "були максимально автентичними та ретельно продуманими".

Кайлі Дженнер
Фото: Getty Images

Нагадаємо, Bratz із 2001 року випускає компанія MGA Entertainment. Спочатку серія містила в собі тільки чотирьох ляльок — Ясмін, Джейд, Хлою та Сашу.

Незабаром Bratz стали популярними в Європі та склали серйозну конкуренцію лялькам Барбі, які протягом багатьох років утримували лідерство на ринку іграшок для дівчаток.

До 2005 року виторг від світових продажів "Братц" склав 2 мільярди доларів США, а до 2006 року продукція "Братц" відвоювала 40% ринку модних ляльок для дівчаток.

Нагадаємо, у новому фільмі "Барбі" теж з'являються ляльки "Братц" у вигляді школярок, які лають Барбі, яка потрапила в реальний світ.

Кореспондентка Фокусу побувала на допрем'єрному показі "Барбі" та поділилася враженнями про головний хіт цього літа.