Контрольний постріл: чому 3000 безкоштовних кілометрів від Кабміну доб'ють "Укрзалізницю"
Рішення уряду про надання кожному українцю права безкоштовного проїзду залізницею на 3000 кілометрів просто добиває "Укрзалізницю", журиться аналітик Валерій Пекар. У той час, як вона потребує субсидій, її душать популізмом, в якому немає нічого від економіки…
"Укрзалізниця" є важливою складовою національної стійкості.
"Укрзалізниця" ледве жива: тарифи нижче собівартості ("соціальні"), грошей не вистачає, локомотивів та вагонів не вистачає.
"Укрзалізниця" має проблеми з квитками, бо дивися попередній пункт.
"Укрзалізниця" все частіше стає об'єктом російських атак в рамках стратегії підриву стійкості України.
"Укрзалізниця" вивозить завдяки людям, що там працюють, — так само як і все решта в Україні.
В цій ситуації треба "Укрзалізниці" давати державні субсидії, брати міжнародні кредити під державні гарантії, купувати обладнання для розширення обсягу, підіймати тарифи на преміальні послуги тощо — всіма способами забезпечувати фінансову живучість стратегічного підприємства.
Замість того робиться все навпаки — в "Укрзалізниці" забирають гроші, примушують до безкоштовного надання послуг, штучно збільшують попит (не підтриманий грошима), тобто просто вбивають стратегічне підприємство.
Чому рішення ухвалює Уряд, а соромно мені?
Автор висловлює особисту думку, яка може не співпадати із позицією редакції. Відповідальність за опубліковані дані в рубриці "Думки" несе автор.