Розділи
Матеріали

Аналог Clubhouse: у Facebook з'являться аудіокімнати і подкасти

Фото: unsplash.com

Популярна соціальна мережа анонсувала відразу кілька проектів, пов'язаних з аудіо, які обіцяють запустити в найближчі місяці.

Соцмережа Facebook анонсувала відразу кілька продуктів з аудіоконтентом.

Як пише The Verge, уже цього літа соцмережа має намір запустити в тестовому режимі аналог "кімнатних трансляцій" Clubhouse. Також буде створено фонд підтримки творців аудіоконтенту, а короткими відеокліпами можна буде ділитися за допомогою нової функції Soundbites.

Після тестування функція живих трансляцій буде також представлена в месенджері соціальної мережі. Користувачі "кімнат" зможуть записувати свої розмови, а також поширювати їх.

Планується, що в результаті організатори будуть стягувати плату за доступ у бесіди або ж за передплатою, або у форматі одноразової оплати.

Крім того, Facebook оголосила про створення фонду Audio Creator для "підтримки нових творців аудіо". Створювати і ділитися відеокліпами можна буде за допомогою нової функції Soundbites, яку включать у стрічку новин користувача.

Фото: Facebook

Генеральний директор Facebook Марк Цукерберг прирівняв Soundbites до Reels (конкурент TikTok в Instagram), тільки не для відео, а для аудіо. За словами засновника соцмережі, аудіо буде "першокласним носієм".

Крім цього, Facebook планує рекомендувати шоу й епізоди, засновані на інтересах людей, а користувачі отримають можливість коментувати їх і рекомендувати друзям.

Також Цукерберг анонсував партнерство зі Spotify, яке перенесе плеєр компанії у Facebook, що дозволить користувачам транслювати музику і подкасти зі своєї стрічки новин. Уточнюється, що плеєр з'явиться в соцмережі раніше, ніж інші голосові і звукові новинки.

Зазначимо, що згідно з даними аналітичної компанії Sensor Tower, Clubhouseув березні завантажили всього 2,7 млн разів. Для порівняння, у лютому — 9,5 млн разів. З появою таких сильних конкурентів, аудіоплатформі доведеться поборотися за аудиторію. Компанія раніше вже оголосила про запуск функції Payments з метою монетизації контенту і про запуск Android-версії, що займе "кілька місяців". Імовірно, це трапиться влітку 2021-го. Крім того, соцмережа планує скасувати систему запрошень, щоб "додаток був доступний для всіх".

Facebook з 4 березня скасувала свою заборону на політичну рекламу, оголошену в листопаді 2020 року. Компанія пообіцяла в найближчі місяці краще вивчити, як реклама працює на її ресурсах, щоб "побачити, де можна внести подальші зміни".

Соціальна мережа Reddit теж запускає голосові чати. Створювати їх можуть поки тільки модератори спільнот, передбачені особливі фішки типу емодзі-реакцій і кастомних фонів.