Позашляховик, згідно з вимогами відомства, має бути більш швидким, прохіднішим та витривалішим ніж радянські УАЗ-469, які зараз використовують у військах.
Міністерство оборони України опублікували деталі того, яким повинен бути новий легкий позашляховик для Збройних сил, а також розкрили його робочу назву "Сайгак". Про це повідомляє Defense Express.
У тендері по заміні радянських УАЗ бере участь 6 компаній, які повинні спроєктувати армійський позашляховик. Всі зразки будуть проходити однакові випробування і тести, щоб пізніше один переможець почав поставляти джип у війська.
На цей час тактико-технічне завдання по "сайгакам" ще не затверджено, але відомі деякі вимоги для виробників. Броньовик повинен мати:
- Підвищену прохідність;
- Можливість перевезення особового складу і військових вантажів;
- Можливість буксирування причепів;
- Створення на базі автомобіля спеціалізованих версій.
Говорячи про інші технічні характеристики, то джип повинен бути придатним до експлуатації в будь-які погодні умови та мати підвищену прохідність.
- Запас ходу повинен бути не менше 1000 км (в УАЗ-3151 — 650 км)
- Вантажність не менше 1 тонни (750 кг).
- Максимальна швидкість не менше 130 км/год (130 км/ч)
- Підйом під кутом не менше 31 градусів (до 31)
- Дорожній просвіт, не менше 300 мм (210 мм)
- Можливість руху при пробитих шинах на відстань не менше 100 км (не передбачено)
Поки до тендеру були допущені тільки українські виробники: "Протект інженеринг", "Українська бронетехніка", "Віді Юнікомерс", "Синергія", "Укравтобуспром" і міжнародний аналітичний центр права "НГО МАЦП".
Нагадаємо, 2 березня стало відомо, що Міноборони оголосило тендер на заміну "УАЗик" для потреб ЗСУ.