Розділи
Матеріали

Проєкт "Сайгак": в Міноборони розкрили деталі заміни "УАЗ" в ЗСУ (фото)

Фото: fraza.com | УАЗ в 79-я окремої аеромобільної бригади. Літо 2014 рік

Позашляховик, згідно з вимогами відомства, має бути більш швидким, прохіднішим та витривалішим ніж радянські УАЗ-469, які зараз використовують у військах.

Міністерство оборони України опублікували деталі того, яким повинен бути новий легкий позашляховик для Збройних сил, а також розкрили його робочу назву "Сайгак". Про це повідомляє Defense Express.

У тендері по заміні радянських УАЗ бере участь 6 компаній, які повинні спроєктувати армійський позашляховик. Всі зразки будуть проходити однакові випробування і тести, щоб пізніше один переможець почав поставляти джип у війська.

На цей час тактико-технічне завдання по "сайгакам" ще не затверджено, але відомі деякі вимоги для виробників. Броньовик повинен мати:

  • Підвищену прохідність;
  • Можливість перевезення особового складу і військових вантажів;
  • Можливість буксирування причепів;
  • Створення на базі автомобіля спеціалізованих версій.

Говорячи про інші технічні характеристики, то джип повинен бути придатним до експлуатації в будь-які погодні умови та мати підвищену прохідність.

УАЗ-469
Фото: Defense Express
  1. Запас ходу повинен бути не менше 1000 км (в УАЗ-3151 — 650 км)
  2. Вантажність не менше 1 тонни (750 кг).
  3. Максимальна швидкість не менше 130 км/год (130 км/ч)
  4. Підйом під кутом не менше 31 градусів (до 31)
  5. Дорожній просвіт, не менше 300 мм (210 мм)
  6. Можливість руху при пробитих шинах на відстань не менше 100 км (не передбачено)

Поки до тендеру були допущені тільки українські виробники: "Протект інженеринг", "Українська бронетехніка", "Віді Юнікомерс", "Синергія", "Укравтобуспром" і міжнародний аналітичний центр права "НГО МАЦП".

Нагадаємо, 2 березня стало відомо, що Міноборони оголосило тендер на заміну "УАЗик" для потреб ЗСУ.