Розділи
Матеріали

Держкомпанія "Ліси України" витратить 5 млн грн на рекламу та мультик: деталі скандалу (фото)

Олена Бурдейна
Фото: Prozorro | Prozorro

Згідно з даними порталу Prozorro, державна компанія заплатить пів мільйона гривень на створення рекламного мультфільму. Решта коштів — на інші піар-послуги.

ДК "Ліси України" у травні-червні 2023 року провела тендер на закупівлю рекламних та маркетингових послуг. Установа вирішила витратити 5 млн грн на послуги піару, з них частина піде на виготовлення мультфільму. Усі деталі щодо тендеру розміщено на порталі електронних закупівель Prozorro.

Про що ідеться у тендері ДК "Ліси України"

Згідно з даними порталу, тендер на 5 009 000 грн тривав з травня по червень 2023 року. В одному з додатків розписано, на що планують витратити таку суму — на аудит ЗМІ, створення концепції, виготовлення рекламних відеороликів. Якщо вірити документам, піар ДК "Ліси України" ось-ось почнеться: співпраця з переможцем стартувала 1 липня 2023 року.

Переможець тендеру ТОВ "Мейнстрім", яке відповідало усім умовам замовника і запропонувало найкращу ціну. Угоду про надання послуг з піару уклали 30 червня 2023 року. Ось на що підуть гроші:

  • аудит засобів масової інформації — 1 118 000 грн;
  • формування інформаційної політики — 1 332 000 грн;
  • виготовлення рекламних відеороликів — 1 492 000 грн;
  • фотознімання — 108 000 грн;
  • дизайн промоматеріалів — 299 000 грн;
  • створення анімаційного мультфільму — 588 500 грн.
Які послуги надає ТОВ "Мейнстрім"

Що про це говорять у самій компанії?

Представниця ДК "Ліси України" — керівниця сектору піар та комунікацій Ксенія Григор'єва — пояснила походження коштів, які витрачатиме компанія, та обґрунтувала ці витрати.

Григор'єва заявила, що підприємство не витрачатиме кошти з держбюджету, а скористається лише тими грошима, яке заробляє від власної діяльності.

За її словами, кошти підуть на мультик, який буде спрямований на дітей, оскільки "так значно простіше виховувати молоде покоління". Після цього перелічила, що робить компанія у даному напрямі: "замовляємо і банери, запускали великі інформаційні кампанії з бордами стосовно пожеж в лісі".

Крім того, керівниця сектору піар спростувала заяви ЗМІ про "шалені витрати". Стверджує, що на анімацію закладена сума 400 тис. грн: "Це малюється мультиплікація. Вона про деревину", — запевнила Григор'єва.

На завершення медійниця зазначила, що державна компанія підтримує ЗСУ, наприклад, виділяє деревину для будівництва фортифікаційних споруд.

Нагадуємо, протягом останніх тижнів громадськість дізнається багато цікавого щодо тендерів, які розміщують державні компанії та установи на порталі "Прозорро". Наприклад, зацікавленість викликав тендер на закупівлю барабанів у київські укриття. Посадовці планували витратити на це задоволення майже 1 млн грн. Крім того, виявили ще один тендер, який стосувався створення сайту для Київської обласної ради. Чиновники готові витратити на цю роботу ще один мільйон державних гривень.