Затрималися на 10 хвилин: круїзний лайнер покинув літнє подружжя в іншій країні (фото)
Річард Гордон і його дружина Клодін — досвідчені мандрівники, які ніколи раніше не спізнювалися на корабель. На суші їхній автобус потрапив у зливу і прибув із затримкою всього в 10 хвилин, але члени екіпажу не захотіли їх чекати.
Через місяць після того, як вісім пасажирів Norwegian Cruise Line застрягли в Африці, через запізнення на борт корабля, 84-річного Річарда Гордона і його дружину 81 річну Клодін зі США залишив круїзний лайнер в Іспанії. Про це пише CNN.
Літнє подружжя із Солт-Лейк-Сіті, штат Юта, здійснювало круїз Середземним морем на борту Norwegian Viva з сім'єю і друзями та збиралося відсвяткувати 85-річчя чоловіка наприкінці цього тижня.
У понеділок, 29 квітня, поки судно стояло в Мотрилі, Іспанія, пара вирушила на екскурсію в історичне місто Гранада. Вона не була організована круїзною компанією. На зворотному шляху їхній автобус затримався на годину через зливу.
"Я дуже досвідчений мандрівник і за своє життя побував, напевно, у 30 круїзах. Ніколи раніше ми не спізнювалися на корабель. Тож ми не з тих, хто зловживає системою", — розповів Річард.
Відплиття було призначено приблизно на 18:00 за місцевим часом. Американець розповів, що приблизно о 17:45 він поговорив із родичем на борту, який підняв на сполох, що вони перебувають поруч і запізнюються, але співробітники Norwegian Cruise Line сказали йому, що, оскільки корабель має відплисти вчасно, нічого не можна зробити.
За словами Гордонів, вони прибули на пристань на таксі о 18:10, а корабель уже відплив. На борту судна залишилися ліки Клоден, окуляри Річарда, запасні батареї слухового апарату і зарядні пристрої для телефонів.
"Наш круїз розпочався в Лісабоні, і ми відпливли з Португалії приблизно через півтори години після запланованого відплиття о 16:00. А наступної ночі чи двох ми відпливли від причалу із запізненням щонайменше на пів години, тож очевидно, що вони не завжди відпливають точно в призначений час", — зазначив Річард.
За словами їхньої доньки Марілі Баркер, вони поїхали на таксі до поліцейської дільниці, де їм спробували допомогти, але нічого вже не можна було зробити. Саме подружжя зазначило, що в той момент вони не отримали жодної допомоги від Norwegian Cruise Line ні на кораблі, ні на суші. Вони до третьої години ночі шукали рейси та готель, у підсумку їх посадили на літак до Пальма-де-Майорки, де їхній корабель мав причалити о 8 ранку за місцевим часом у середу 1 травня.
У вівторок, 30 квітня, пізно ввечері за іспанським часом Клодін Гордон написала доньці повідомлення про те, що компанія Norwegian Cruise Line вперше після інциденту вийшла з ними на зв'язок і запропонувала їм таксі від готелю, щоб вони могли возз'єднатися зі своїм судном.
"Сьогодні ми отримали воістину королівське звернення. За нами заїхали з готелю на красивому чорному лімузині, щоб відвезти нас на корабель. Там нас зустрів керівник служби експлуатації судна, який провів нас всередину корабля, щоб познайомити з генеральним менеджером судна, потім вони проводили нас на сніданок, а потім провели в нашу каюту", — розповіла Гордон.
Раніше Фокус повідомляв, що стюардеса розповіла про найбільш скажені звички пасажирів. Сіерра Міст часто розповідає про свою роботу бортпровідницею в соціальних мережах. За її словами, навіть у тих рейсах, які проходять гладко, люди поводяться неналежним чином.
Також стало відомо, що жінка так любить залізничний вокзал, що вирішила назвати себе на його честь. Рехане Мерілебон Хаваджа майже 20 років пропрацювала на станції та вирішила відзначити цю знаменну для неї дату в незвичайний спосіб.