Розділи
Матеріали

"Краще вийти на крило": жінці дали дуже незвичне місце у літаку (фото)

Василь Хохмач
Фото: Unplash | Пасажирці надали незвичне місце у першому ряду літака

Пасажирка забронювала місце в першому ряду, щоб мати більше простору для ніг, але у салоні на неї чекав неприємний сюрприз.

Мандрівниця Джесс Сміт забронювала квиток на літак до Афін (Греція) й була здивована, коли після реєстрації дізналася, де саме їй доведеться сидіти під час авіаперельоту. Про свій незвичний досвід пасажирка розповіла на своїй сторінці у TikTok.

Жінка забронювала місця в першому ряду, щоб мати більше простору для ніг, але після посадки вона зрозуміла, що доведеться сидіти обличчям до всіх інших пасажирів у салоні.

"Коли ви бронюєте місце у 1-му ряду, а виявляється, що сидите навпроти всіх інших людей у літаку", — зазначила жінка в описі до ролика, що зібрав понад 12 мільйонів переглядів.

Джесс отримала незвичне місце у літаку
Фото: Jess Smith | TikTok

Глядачі у коментарях почали обговорювати побачене у кадрі. Дехто з них навіть зізнався, що це одна з їхніх фобій.

  • "Хочу повторити це як експозиційну терапію. Мовляв, немає іншого вибору, окрім як подивитися в очі своєму страху";
  • "Я б краще летіла на крилі літака";
  • "Це мій нічний кошмар";
  • "Ніколи б не пережив подібний досвід";
  • "Ви ніби в тайм-ауті весь політ";
  • "Якщо ви пережили цей політ, то можете тепер пройти через будь-що у своєму житті".

Відео Джесс Сміт швидко завірусилося у TikTok, зібравши колосальну кількість вподобайок, репостів та інших реакцій.

Неможливо відобразити вміст. Подивитись в TikTok

Нагадаємо, раніше Фокус писав про пасажирку, яка відмовилася від пропозиції поступитися своїм місцем у літаку на переповненому рейсі й стала зіркою соціальних мереж. Авіакомпанія пропонувала їй безплатне проживання у готелі, що розташований поруч, й квиток на інший рейс — наступного ранку.

А от стюардесі авіакомпанії Cathy Pacific під час 16-годинного перельоту з Гонконгу до Нью-Йорка довелося тримати двері туалету, які зламалися через кілька хвилин після початку подорожі. За словами експертів, не існує протоколу дій у випадку падіння дверних кріплень після зльоту, але в пріоритеті — безпека пасажирів, тож екіпаж зробив усе правильно.