Mercedes EQS виходить на ринок. Представлено електричний аналог S-Класу (відео)

Mercedes-Benz EQS, електричний Mercedes-Benz EQS, флагман Mercedes-Benz EQS
Фото: Mercedes-Benz | Mercedes-Benz EQS

Розкішний електромобіль Mercedes-Benz EQS може подолати до 770 км на одній зарядці.

Related video

Компанія Mercedes-Benz офіційно представила свій електричний флагман — модель EQS, яка по позиціонуванню стоїть на одній сходинці з розкішним седаном S-Класу. При цьому новинка розрахована на більш молоду і прогресивну аудиторію, тому крім електричної силової установки тут є чимало інших відмінностей від S-Класу.

По-перше, це дизайн. Обтічний силует з максимально короткими звісами і стилістичними рішеннями, знайомими з інших електромобілів марки, ясно дає зрозуміти: перед нами розкішна машина зовсім іншої категорії, ніж звичні автомобілі.

До того ж, у Mercedes-Benz EQS найнижчий коефіцієнт аеродинамічного опору Cd серед серійних машин — всього 0,2. Для порівняння: у електроседана Lucid Air, представленого у вересні 2020 року, цей показник дорівнює дорівнює 0,21, у нинішнього S-Класу — 0,22, а у Tesla Model S — 0,24. Такого результату досягнуто завдяки обтічному силуету, втопленим дверним ручкам і гладкому днищу.

Дистанціюватися від S-Класу допомагає і інша форма кузова: EQS — не класичний седан, а п'ятидверний ліфтбек (багажник має обсяг від 610 до 1770 л). З довжиною 5216 мм новина розташувалася якраз між коротким і довгим варіантами S-Класу (5179 мм і 5289 мм відповідно). Інших варіантів довжини не передбачено, адже максимально розтягнута колісна база (3210 мм) забезпечує високий комфорт на задньому сидінні. Двері можуть мати електропривод, який активується, в тому числі, за помахом руки.

Головний елемент інтер'єру — сенсорна передня панель MBUX Hyperscreen зі скляною поверхнею на всю ширину салону (141 см). Ця опціональна система об'єднує три дисплея: 12,3-дюймові приладову панель, центральний тачскрін діагоналлю 17,7 дюйма і 12,3-дюймовий дисплей для переднього пасажира.

Цей "гіперекран" має функцію зворотного зв'язку, за роботу якої відповідають 12 актуаторов, встановлених під склом панелі. Інтенсивність відгуку залежить від сили натискання на екран. Дефлектори вентиляції також вбудовані в екран. За роботу системи відповідають вісім процесорів і 24 Гб оперативної пам'яті.

За рівнем оснащення електричний флагман Мерседеса можна порівняти з S-Класом: сидіння з вентиляцією і масажем (на всіх посадочних місцях), двосекційний панорамний дах, медіасистема для задніх пасажирів з двома окремими дисплеями за підголівниками передніх сидінь.

Присутній автопілот Drive Pilot, який відповідає другому рівню автономності. Також серед опцій — фари Digital Light, які виводять на дорогу перед машиною підказки навігації. У кожній фарі — матриця з 1,3 млн мікродзеркал.

Вже в "базі" — пневмопідвіска і повнокероване шасі, причому кут повороту задніх коліс може варіюватися від 4,5 градусів (стандарт) до 10 градусів (опція). Цікаво, що цю опцію, а так само і багато інших, можна докуповувати онлайн після придбання машини та активувати через бортову систему (привіт, Tesla!).

Для EQS запропоновані два варіанти силової установки. Базовий EQS 450+ оснащений одним електромотором (333 л.с. і 568 Нм), який обертає задні колеса. Друга версія — EQS 580 4Matic з двома електромоторами і повним приводом, а віддача становить 523 к.с. і 855 Нм. Динаміка — 6,2 і 4,3 с відповідно, а максималка однакова — 210 км/год (обмежена електронікою).

Огляд Mercedes EQS (англійською мовою, через настройки можна вивести субтитри російською або українською)

У обох виконань — батарея ємністю 107,8 кВт∙год. Для моноприводной версії запас ходу на одній зарядці заявлено на рівні ні багато ні мало 770 км (і 530 км в циклі WLTP), для повнопривідної — трохи менше 500 км в циклі WLTP. Електромобіль має 400-вольтову систему зарядки (Porsche Taycan і Audi e-tron GT — 800 Вольт) і підтримує максимальну потужність зарядки постійним струмом 200 кВт. Від терміналу такої потужності Mercedes EQS можна зарядити на 300 км пробігу за 15 хвилин.

Fullscreen
Фото: Mercedes-Benz

Випускатися Mercedes-Benz EQS буде на заводі Factory 56 в місті Зиндельфинген. І це іще один пункт, що споріднює електричний флагман Мерседеса з S-Класом, який виробляється на тому ж підприємстві. У Європі та США новинка з'явиться ближче до осені, а на українському ринку дебют відбудеться в кінці року, хоча попередньо замовити машину можна буде набагато раніше. Для України гамма версій EQS і ціни будуть озвучені ближче до часу відкриття замовлень.