Преміальний суббренд Hyundai представив свій перший універсал в конкуренти Мерседесу і BMW
У компанії Genesis стверджують, що універсал G70 Shooting Brake розроблений з урахуванням потреб європейських клієнтів.
Строго кажучи, новинка являє собою щось середнє між універсалом і ліфтбеком з досить скромним багажником. Хоча порівняно з седаном G70, за рахунок довшого даху, його обсяг і виріс на 40% — до 462 літрів.
Дизайн передньої частини і розміри Shooting Brake також точно відповідають седану: 4685×1850×1400 мм при довжині колісної бази 2835 міліметрів. На кормі задні ліхтарі "запливають" на багажні двері.
В обробленому шкірою салоні встановлені цифрова приладова панель на 12,3 дюйма і мультимедійна система з тачскріном діагоналлю 10,25". Зазначимо також двозонний клімат-контроль, електронний селектор трансмісії, бездротову зарядку для смартфонів і електричне гальмо стоянки. Спинка заднього сидіння складається в пропорції 40:20:40.
У європейській специфікації в моторну гамму увійде 2,2-літровий турбодизель (202 к.с., 441 Нм), що працює в парі з 8-діапазонним гідромеханічним "автоматом". Також Шутінг-брейк запропонують з бензиновою "турбочетвіркою" обсягом два літри (252 к.с., 353 Нм) — на це прямо вказує шильдик 2.0T на кормі. Привід — задній або повний.
На ринки Старого Світу G70 Shooting Brake вийде в другій половині цього року, ціни поки не оголошені. Основними конкурентами першого універсалу Genesis стануть Mercedes C-Class Estate, BMW 3 Series Touring і Audi A4 Avant.
Раніше Фокус повідомляв, що Hyundai представив свій перший "заряджений" кросовер. Південнокорейська марка позиціює Hyundai Kona N як "ідеальний спорткар", вона ж рекомендує його як сімейне авто для повсякденних поїздок.
Також ми розповідали про перший електрокар преміального суббренду Hyundai. Електричний седан Genesis Electrified G80 прискорюється до 100 км/год за 4,9 секунди.