Ford придумав, як показувати водіям ще більше реклами

Ford
Фото: Ford

Компанія Ford подала патентну заявку на систему, яка за допомогою вбудованих в автомобіль камер зможе розпізнавати інформацію з придорожніх білбордів.

Related video

Велика кількість реклами дратує нас під час перегляду телевізійних програм та інтернет-серфінгу. А тепер ще й Ford подав патент на новий "інтерфейс для автомобільних дисплеїв", який дозволить перенаправляти інформацію з придорожніх рекламних щитів на екран бортової інформаційно-розважальної системи.

У заявці описується система, яка буде використовувати камери автомобіля для зчитування інформації з рекламного щита і створення вікна, яке зʼявлятиметься на мультимедійному екрані з гіперпосиланням, за яким можна перейти. І хоча сфера застосування винаходу детально не описується, на опублікованому зображенні фігурують хот-дог з картоплею фрі, адреса МакДрайв, номер телефону і навіть клікабельне посилання для замовлення прямо з мультимедійного дисплея. Тобто, до того моменту, коли ви підʼїдете в ресторан швидкого харчування, ваше замовлення вже буде готове.

Ford Fullscreen
Ескіз до патентної заявки Ford

Необхідність у такій системі Ford пояснює тим, що водій і пасажир можуть не встигнути прочитати інформацію на білборді, повз який швидко проїжджає автомобіль. А ось про безпеку руху американський автовиробник якось не подумав. Що трапиться, якщо перед очима водія-чоловіка, що мчить на пристойній швидкості, раптово зʼявиться реклама жіночої білизни?

А взагалі, винахід Форда малює частково сумне майбутнє, в якому від всюдисущої реклами не вдасться сховатися навіть у закритому маленькому світі власного автомобіля.

Ford Fullscreen

У будь-якому випадку, говорити про реальні наслідки застосування нової "технології" передчасно — заявка на винахід поки знаходиться на розгляді патентного відомства США. А реальністю така технологія може стати, коли широке поширення отримають автопілот четвертого і пʼятого рівнів автономності, які керують автомобілем без участі водія.

Раніше Фокус повідомляв, що Ford Mustang другий рік поспіль став найпопулярнішим спорткаром у світі і шостий рік поспіль — найбільш продаваним спортивним купе.

Також ми розповідали про те, що кросовер Ford Explorer отримав версію Timberline для важкого бездоріжжя. У машини збільшений дорожній просвіт, допрацьована підвіска і додатковий захист днища.