Новий Citroen C4 в краш-тесті не дотягнув до п'ятизіркового рейтингу Euro NCAP (відео)

Euro NCAP
Фото: скриншот | Фронтальний краш-тест Citroen C4 за методикою Euro NCAP

Також Європейська організація автомобільної безпеки Euro NCAP перевірила безпеку новинок преміального суббренду Hyundai — седана Genesis G80 і кросовера Genesis GV80.

Related video
Euro NCAP Fullscreen

Бізнес-седан Genesis G80 нового покоління отримав найвищу оцінку в п'ять зірок: 91% за захист дорослих і дітей, 91% за електронні системи допомоги водієві і 77% за захист пішоходів. Проте, при фронтальному ударі об рухомий бар'єр у водія і переднього пасажира є ризик отримання травм грудної клітини.

Також вищу оцінку отримала інша модель преміального суббренду Hyundai — кросовер GV80. Безпека дорослих оцінена в 91%, дітей — у 87%, а електронні помічники отримали 88%. Головна небезпека мешканцям салону загрожує при ударі автомобіля ззаду. З огляду на високий незграбний кузов корейський позашляховик буде також становити небезпеку для інших учасників руху. На відміну від седана, який до оточення цілком "доброзичливий".

Крос-хетчбек Citroen C4 нового покоління, став першою протестованою Euro NCAP моделлю новоствореного концерну Stellantis. І виступив у краш-тестах трохи гірше — 4 зірки з п'яти можливих. "Француза" підвели захист пішоходів (57%) і система безпеки (63%). Однак, з огляду на те, що це модель бюджетна, а не преміальна — підсумки краш-тестів можна вважати задовільними.

Зазначимо, що результати бензинового Citroen C4 поширюються також на електричну версію ë-C4.

Euro NCAP Fullscreen

Раніше Фокус повідомляв, що нові Logan/Sandero провалили краш-тести Euro NCAP. Обидві моделі отримали лише по дві зірки.

Також ми розповідали, що в Україні почався прийом замовлень на новий Citroen C4. Уже на старті продажів автомобіль пропонується з трьома моторами (два бензинових і один дизельний), а також "механікою" або "автоматом" на вибір.