Електричний преміум-седан Lucid Air готується вийти на ринок (відео)

Lucid Air
Преміальний електрокар Lucid Air. Фото: Lucid Air

Новинка конкуруватиме з Tesla Model S — визнаним лідером сегменту преміальних електрокарів.

Related video

Через пʼять років після показу концепту новітній представник EV-індустрії готується вийти на ринок. Стартап Lucid, який в 2007 році починався під назвою Atieva і мав китайське коріння, найближчим часом стане головним конкурентом Tesla. Хоча спочатку компанія планувала займатися створенням акумуляторних батарей і компонентів електричних силових установок для інших виробників.

Але в 2016 році компанія показала концепт преміального електромобіля та оголосила про плани будівництва в Арізоні заводу вартістю $700 млн — на ньому до середини 2020-х років будуть зайняті 2 000 осіб, що дозволить почати з випуску 20 тисяч електромобілів на рік із подальшим зростанням до 130 тисяч. А якщо справи підуть зовсім вже добре, випускати можна буде і 380 тисяч на рік!

Цікаво, що головний інженер Lucid Motors Пітер Роулінсон раніше працював у Tesla.

Fullscreen

Показана машина і концепція розвитку бізнесу, схоже, справила настільки сильне враження в колах інвесторів, що в 2018 році Державний Інвестиційний Фонд Саудівської Аравії за $1 млрд викупив 67% акцій Lucid Motors.

Результат цих інвестицій зараз перед нашими очима: минулої осені Lucid Motors представили свій перший серійний електромобіль Air, побудований на платформі Lucid Electric Advanced Platform (LEAP), яка дозволяє встановити один або два електродвигуни та батареєю на 113 кВт*год. Причому покупцям запропонують відразу чотири версії.

Версії електрокара Lucid Air

  • Базовим стане Lucid Air з одним електромотором потужністю 480 к. с. і запасом ходу на одному заряді 653 км. Вартість такої машини в США до компенсації держави за програмою підтримки електромобілів становить $77 400 (з урахуванням компенсації $69 900)
  • Наступний рівень — це Lucid Air Touring із двома електромоторами (620 к. с., 653 км, $95 000)
  • Ще більш дорогим є Air Grand Touring (два мотори потужністю 800 к. с., 832 км, $139 000)
  • Флагманське виконання Air Dream Edition (два мотори потужністю 1 080 к. с., 748 км, $169 000).

Пізніше всіх на ринок вийде базовий Lucid Air (у 2022 році), а дебютантами наприкінці поточного року стануть найкрутіші Lucid Air Grand Touring і Lucid Air Dream Edition.

Машина вийшла досить великою (довжина 4 975 мм, колісна база 2 960 мм) і дуже практичною: обсяг заднього відсіку складає 456 літрів, а переднього — 202 літри.

Fullscreen

І безумовно, сильною стороною Lucid Air стане салон. У компанії вирішили не йти радикальним шляхом у стилі Tesla, а переосмислили класичний автомобільний інтерʼєр відповідно до сучасних тенденцій.

Тим, що лобове скло переходить в панорамний дах і доходить до середніх стійок, сьогодні мало кого здивуєш, тому особлива фішка — це величезний вигнутий 34-дюймовий екран перед водієм, розділений на три функціональні кластери, й інтерфейс, що "ховається" на сенсорному екрані центральної консолі. Результат вражає.

Раніше Фокус повідомляв, що в США один із дилерів Nissan покупцям пікапа Nissan Titan віддає в навантаження Nissan Leaf. Електрокар надають в лізинг на два роки за 99 центів.

Також ми розповідали, що оголошена дата дебюту Hyundai Ioniq 5 в Україні. У версії з найбільш ємною батареєю електрокар може подолати на одній зарядці до 480 кілометрів за європейським циклом WLTP.