1500 км за один день. У США спробували проїхати цю відстань на електрокарі (відео)
Не секрет, що, крім високих цін, потенційних покупців електромобілів відлякує ще і повільна зарядка батарей.
Так, недавнє дослідження в Каліфорнії показало, що багато власників електрокарів у підсумку повертаються до автомобілів з ДВЗ — кожен п'ятий з числа опитаних. Однією з основних причин називалася відсутність доступу до станцій швидкої зарядки, оскільки при підключенні вдома або на роботі до побутової електромережі процес затягувався до 8-10 годин. Але ж американці ще й полюбляють подорожувати своєю неосяжною країною.
Інженер Джейсон Фенске із США вирішив перевірити, яку відстань можна подолати на електротязі за один світловий день. Причому скористався для експерименту найбільш доступною моделлю Tesla, правда, у далекобійному виконанні Performance. За паспортом запас автономного ходу в такої Tesla Model 3 становить близько 500 кілометрів.
За середньої швидкості 95 км/год поїздка завдовжки 1565 кілометрів зайняла в цілому 16 годин 30 хвилин. При цьому, за кермом Джейсон провів 14 годин 6 хвилин і 2 години 24 хвилини витратив на зарядку, тобто приблизно одну хвилину з кожних п'яти хвилин водіння. Зупинився він лише тому, що доїхав до свого готелю — залишку ємності в батареї вистачило б, щоб проїхати заплановані 1000 миль (трохи більше 1600 км).
Загальна вартість зарядки становить близько 89 доларів і Фенске підрахував, що бензиновому автомобілю з витратою 9,8 л/100 км така поїздка обійшлася б по паливу мінімум 100 доларів. Є, звичайно, машини і з більш скромним апетитом, але їх не порівняти за потужністю з Tesla Model 3, яка першої "сотні" досягає вже через 3 секунди.
Раніше Фокус повідомляв, що Tesla відмовилася від радару в автопілоті. З початку травня радарів в автопілоті вже позбулися популярний седан Model 3 і майбутній бестселер марки, кросовер Model Y.
Також ми розповідали про те, що доступна модель Tesla захопила 51% ринку електромобілів США — за 3 роки було продано 296 392 електромобілі.