Хочу бути Геліком. Для Suzuki Jimny випустили дизайн-пакет у стилі Mercedes-AMG G-Class
Обвіс, який стилізує Jimny під G-Class, пропонує японська тюнінгова фірма Liberty Walk.
Чи схожий Suzuki Jimny на Mercedes G-Class? Незграбний дизайн із майже вертикальним лобовим склом, круглі фари, квадратні колісні арки — схожість, дійсно, є. Лише деякі скажуть, що нинішній Jimny схожий на свого легендарного попередника Samurai, основна ж маса автомобілістів воліє порівнювати машину з більш статусним "Гелендвагеном".
Деякі власники "Джимнік" йдуть ще далі — і стилізують свої автомобілі під G-Class. Кузов у чорному кольорі, запаска в хромованому чохлі, хромовані підніжки і виведений в бік вихлоп — у хід йдуть всі прийоми.
Приклади подібних перетворень можна нерідко зустріти в Києві, як, наприклад, на фото вище, але по-справжньому ця індустрія поставлена на потік у Японії, де обидві моделі давно мають статус культових.
Свіжий приклад — новий стайлінг-пакет від тюнінгової фірми Liberty Walk. Вона і раніше пропонувала для Jimny обважування в стилі Mercedes G-Class, а тепер зробила наступний крок: програма доопрацювань з "промовистою" назвою G mini TYPE 2 покликана зробити "Джимнік" схожим на найпотужніші та найдорожчі версії "Геліка" з індексом AMG.
Для цього японці навісили на Jimny передній бампер із характерними великими повітрозабірниками, додатково розширили арки, додали козирок на даху і встановили нові світлодіодні фари і модифіковану решітку радіатора. Само собою, з'явилися колеса в мерседесівському стилі, а капот виготовлений з вуглеволокна.
За все про все — трохи більше 6,5 тисячі доларів із карбоновим капотом і майже 5,8 тисячі зі сталевим. Багато? Тоді замовляємо лише бампери і грати радіатора — це коштуватиме менш ніж 3,2 тисячі доларів.
Liberty Walk займається, переважно, стайлінг-доробками, тому в цьому випадку технічна начинка Jimny залишилася без змін. Мотор — скромна бензинова "четвірка" 1.5 без наддуву — видає все ті ж 102 к. с. Але звучати почала зліше — завдяки виведенню в бік під пороги вихлопу з двома патрубками. Ага, як у найбільш наворочених AMG-версій G-Class.
Загалом, чого тільки не зробиш, щоб здаватися крутішим. Одне в цій історії добре: в Liberty Walk свою роботу роблять якісно, тому напевно в клієнтах відбою не буде.
Раніше Фокус повідомляв, що в Польщі на базі Mercedes-Benz Sprinter побудували незвичайний евакуатор для суперкарів. Автомобіль під назвою Kegger Sprinter Petronas Edition виконаний в кольорах команди Формули 1 Mercedes-AMG.
Також ми розповідали, що в Італії створили симбіоз автомобіля і мотоцикла. Родстер Suzuki Misano EV має T-подібний кермо і тандемну посадку, а побудований в Інституті європейського дизайну в Туріні у співпраці з японським автовиробником.