Теорема сну: представлений електрокар Pininfarina Teorema, у якому можна спати в русі

Концепт-кар Pininfarina Teorema
Концепт Teorema повністю розроблений за допомогою комп'ютерної графіки.

В італійському дизайн-ательє Pininfarina розробили електричний автономний концепт-кар Teorema зі стрімким дизайном і незвичайним компонуванням салону.

Related video

Перед вами перший концепт-кар від Pininfarina, який повністю розроблений за допомогою технології віртуальної реальності. Іншими словами, усе зроблено на компʼютері без єдиного макета в металі і пластиці. Дизайн Teorema є результатом спільних зусиль підрозділів студії в Камбіано (Італія) і Шанхаї (Китай), а загальним створенням концепту керував Кевін Райс, головний креативний директор Pininfarina.

Fullscreen

"Teorema хоче повернути людям задоволення від життя в автомобілі, водінні і подорожах, без розчарувань, повʼязаних зі збільшенням заторів та іншими компромісами", — так описав Райс концепцію машини.

Концепт-кар Teorema дозволяє спати під час руху. Fullscreen

Довжина концепт-кара становить 5400 мм, а висота — 1400 мм. У Pininfarina зазначають, що Teorema розроблялася наче навпаки: першим кроком було опрацювання інтерʼєру. Салон має незвичайне планування 1 + 2 + 2: пʼять окремих сидінь розташовані в три ряди. Бічних дверей немає зовсім, а доступ до кабіни здійснюється за рахунок відкривання задньої частини і підйому даху вгору і вперед. Входити в салон потрібно, переступаючи через борт.

Fullscreen

Прототип замислювався, як повністю автономний, тому перед водієм немає звичного кермового колеса — тільки кнопки різної форми, що спливають. Водій може вибрати один з трьох режимів руху — Autonomy, Drive і Rest. В автономному режимі сидіння водія повернене обличчям до пасажирів, у режимі Drive — вперед, а в режимі відпочинку пасажирські сидіння складаються, утворюючи два компактні ліжечка.

Також у Teorema є підтримка мереж 5G і технологія доповненої реальності з трансляцією зображення на вікна.

Fullscreen

Зовнішній дизайн відрізняється стрімким силуетом з повітряними каналами і повітроводами для підвищення аеродинамічної ефективності. У передній частині є великий отвір, оточений світлодіодними ліхтарями, через які повітря виходить за широкі передні крила. Потрібно розуміти, що Pininfarina Teorema не призначена для виробництва, оскільки це дослідження дизайну, що вивчає різні перспективи проектування для майбутніх автономних машин.

Fullscreen

Раніше ми писали, що білоруський тракторний завод МТЗ представив автономний трактор. Belarus 3523i управляється одним з двох способів: електронною системою через супутник або ж виконує завдання з носія інформації.

Також Фокус писав, що безпілотна вантажівка в США самостійно проїхала 1500 км. Частину шляху водієві довелося керувати тягачем самостійно, адже не у всіх штатах автономні транспортні засоби можуть пересуватися по дорогах.