Запас ходу – понад 1000 км: у Китаї дебютував електрокар із твердотільною батареєю (фото)
Твердотільна батарея дозволяє суттєво збільшити запас ходу електрокару. До того ж, вона довговічніша та безпечніша — ризик її загоряння значно нижчий.
Китайська компанія IM Motors презентувала новий електромобіль L6. Авто оснастили інноваційною батареєю нового покоління з твердим (а не рідким) електролітом. Про це повідомляє сайт CarNewsChina.
Твердотільну акумуляторну батарею встановлять на топовий варіант IM L6. Концерн SAIC, який розробив модель стверджує, що це перший серійний електрокар з таким типом батареї. Серед її переваг — більша енергоємність, а також довговічність та безпечність (ризик її загоряння значно нижчий).
Ємність батареї складає 130 кВт∙год, а заявлений запас ходу – 1000 км. Вона може дуже швидко заряджатися 900-вольтним струмом потужністю до 400 кВт: за 12 хвилин можна поповнити запас ходу на 400 км.
Електромобіль IM L6 – обтічний седан із плавними обводами та вигнутими фарами. Версія із твердотільною батареєю коштуватиме від 45 640 доларів.
Розміри IM L6:
- довжина – 4931 мм;
- ширина – 1960 мм;
- висота – 1474 мм;
- колісна база – 2950 мм.
У салоні встановлено кермо-штурвал, а на всю ширину передньої панелі розтягнуто дисплей. Крім того, є сенсорні екрани на центральній консолі та спинках передніх крісел.
На вибір запропонують задньопривідні версії потужністю 294, 337 та 408 к. с., а також у повнопривідному 787-сильному варіанті. Найпотужніший IM L6 стартує до сотні за 2,74 с.
Також в лінійці будуть і варіанти зі звичайними літієвими батареями на 90 і 100 кВт∙год. Їх запас ходу складе 700-770 км, а ціна буде нижчою – від 31 800 доларів.
Раніше Фокус розповідав, що новий Renault Espace може стати електромобілем.
Також ми писали про недорогий електрокар Mazda.