Запас ходу – понад 1000 км: у Китаї дебютував електрокар із твердотільною батареєю (фото)

IM L6, новий IM L6, електромобіль IM, твердотільна батарея, китайський електромобіль
Фото: CarNewsChina | IM L6 — обтічний електромобіль Е-класу

Твердотільна батарея дозволяє суттєво збільшити запас ходу електрокару. До того ж, вона довговічніша та безпечніша — ризик її загоряння значно нижчий.

Китайська компанія IM Motors презентувала новий електромобіль L6. Авто оснастили інноваційною батареєю нового покоління з твердим (а не рідким) електролітом. Про це повідомляє сайт CarNewsChina.

Твердотільну акумуляторну батарею встановлять на топовий варіант IM L6. Концерн SAIC, який розробив модель стверджує, що це перший серійний електрокар з таким типом батареї. Серед її переваг — більша енергоємність, а також довговічність та безпечність (ризик її загоряння значно нижчий).

новий IM L6, IM L6, електромобіль IM, твердотільна батарея, китайський електромобіль Fullscreen
Електрокар запропонують у версіях потужністю від 294 до 787 сил
Фото: SAIC

Ємність батареї складає 130 кВт∙год, а заявлений запас ходу – 1000 км. Вона може дуже швидко заряджатися 900-вольтним струмом потужністю до 400 кВт: за 12 хвилин можна поповнити запас ходу на 400 км.

Важливо
Kia наповнить ринок недорогими електромобілями: перші подробиці та фото
Kia наповнить ринок недорогими електромобілями: перші подробиці та фото

Електромобіль IM L6 – обтічний седан із плавними обводами та вигнутими фарами. Версія із твердотільною батареєю коштуватиме від 45 640 доларів.

твердотільна батарея, IM L6, новий IM L6, електромобіль IM, китайський електромобіль Fullscreen
Твердотільна батарея забезпечує запас ходу в 1000 км
Фото: SAIC

Розміри IM L6:

  • довжина – 4931 мм;
  • ширина – 1960 мм;
  • висота – 1474 мм;
  • колісна база – 2950 мм.

У салоні встановлено кермо-штурвал, а на всю ширину передньої панелі розтягнуто дисплей. Крім того, є сенсорні екрани на центральній консолі та спинках передніх крісел.

салон IM L6, новий IM L6, електромобіль IM, твердотільна батарея, китайський електромобіль Fullscreen
На всю передню панель розтягнули дисплей
Фото: CarNewsChina

На вибір запропонують задньопривідні версії потужністю 294, 337 та 408 к. с., а також у повнопривідному 787-сильному варіанті. Найпотужніший IM L6 стартує до сотні за 2,74 с.

Також в лінійці будуть і варіанти зі звичайними літієвими батареями на 90 і 100 кВт∙год. Їх запас ходу складе 700-770 км, а ціна буде нижчою – від 31 800 доларів.

Раніше Фокус розповідав, що новий Renault Espace може стати електромобілем.

Також ми писали про недорогий електрокар Mazda.