"Гра в кальмара" вистрілила на Заході, бо режисер пройшов спецпідготовку

серіал Гра в кальмара, головний герой Сон Кі Хун, режисер Хван Дон Хек
Фото: IMDB | Ім'я головного героя Сон Кі Хун перекладається як "мудрий вчинок"

50-річний Хван Дон Хьок у юності закінчив кіношколу Університету Південної Каліфорнії, де навчалися такі голлівудські легенди як Джордж Лукас, Роберт Земекіс, Вілл Феррелл та Джон Вейн.

У мережі вже створено кілька фанатських груп, які розбирають серіал "Гра в кальмара" по кісточках — не лише фінал чи сенс епізодів, а й навіть що означають у перекладі з південнокорейської імена героїв і що символізують кольори в картині. Автор серіалу, режисер і сценарист Хван Дон Хьок не обманює очікувань: глядачі знаходять те, що шукають, показуючи, що той зняв багаторівневий твір. Наприклад, ім'я головного героя Сон Кі Хун перекладається як "мудрий вчинок".

50-річний Хван Дон Хьок у юності закінчив кіношколу Університету Південної Каліфорнії, де навчалися такі голлівудські легенди як Джордж Лукас, Роберт Земекіс, Вілл Феррелл та Джон Вейн.

Важливо
"Кальмар" крокує планетою. П'ять причин для масового ажіотажу навколо "Гри в кальмара"

У 2007 році Хван переїхав назад до Південної Кореї, де почав знімати картини, що били місцеві рекорди популярності та отримували безліч нагород національного рівня. Один із таких кінохітів — "Суворе випробування" (2011), соціальна драма, заснована на реальних подіях, коли в школі для глухонімих учителі знущалися над учнями-інвалідами і навіть ґвалтували їх.

"Мені завжди здавалося, що я знімаю соціальні фільми на темну тематику, але насправді я весела людина. Цього разу я хотів зробити щасливий та світлий фільм", — сказав про себе режисер, представляючи глядачам комедію "Міс Бабуля" (2014), де 74-річна жінка набуває вигляду свого 20-річного "я".

Хван — художник широкого діапазону, і хоч його фільми збирали багатомільйонну аудиторію на батьківщині, лише Netflix, підключившись до "Гри в кальмара" у 2019 році, вивів його талант на світовий рівень. Головне, що вдалося поєднати у своєму фільмі Хвану: гостру соціальність, властиву південнокорейським стрічкам останніх років та голлівудську розважальність. До того ж, західні глядачі були приємно вражені, що манера гри південнокорейських акторів у серіалі позбавлена надмірної, майже опереткової експресивності, властивої азійському кіно.

Повну версію тексту з детальним аналізом "Гри в кальмара" читайте тут.