Акції Alphabet і Microsoft рекордно подорожчали, але Apple все ще найбагатша

логотип, Apple
Фото: unsplash.com

Apple запровадила обмеження для реклами, але вони слабко вплинули на прибуток Google. Microsoft же запрацювала на Windows та хмарних сервісах.

Акції американських IT-корпорацій Alphabet та Microsoft рекордно подорожчали завдяки добрим звітам за третій квартал 2021 року. Подробиці повідомляє сайт CNBC.

Обидві компанії представили результати роботи, які перевершили прогнози аналітиків і в результаті значно підвищили вартість своїх акцій на біржі NASDAQ, хоча індекси S&P 500 та Dow Jones Industrial Average трохи знизилися. Активи Alphabet зросли на 5% і становили $2 924,35 за одиницю, при цьому ринкова капіталізація компанії збільшилася до $2 трлн. При цьому Microsoft наблизилася до Apple і ледь не стала найбагатшою корпорацією світу. Вартість її акцій зросла на 4% до $323,17 і ринкова капіталізація досягла $2,43 трлн, тоді як виробника iPhone зараз оцінюють у $2,46 трлн.

Прибуток IT-гігантів продовжує зростати всупереч пандемії, інфляції, проблемам із постачанням комплектувальних деталей. За словами фінансового директора Alphabet Рут Порат, обмеження для реклами, які Apple нещодавно впровадила в iOS, вплинули на компанію набагато слабше, ніж на Snap та Facebook. Зокрема, Google у своєму звіті заявив про підвищення рекламних доходів на 43% до $53,1 млрд, а також зростання продажу реклами на YouTube з $5 млрд до $7,2 млрд за рік. Як з'ясував постачальник даних Refinitiv, прибуток на одну акцію компанії досяг показника $27,99, хоча аналітики передбачали $23,48 долара. У той же час, Google зазначає падіння темпів зростання порівняно з минулим кварталом і передбачає більш низьке зростання на початку 2022 року через зниження комісії в магазині додатків Google Play

"Рекламний ринок залишається сильним, і на Google, схоже, не негативно впливають нововведення iOS 14 або проблеми з ланцюжком постачань. У довгостроковій перспективі Google залишається кращою компанією в галузі цифрової реклами", — зазначив Росс Сендлер з Barclays.

Refinitiv також підрахувала, Microsoft збільшила виручку на 22% у першому кварталі до $45,3 млрд, а вартість акцій у $2,27 перевищила прогноз у $2,07. Фінансовий директор компанії Емі Худ стверджує, що очікує зростання валового прибутку на 2 процентні пункти у зв'язку з поліпшенням хмарних сервісів компанії. Крім того, Microsoft звітувала про збільшення прибутку від продажу операційної системи Windows на 10%.

Раніше писали про те, як нова політика конфіденційності Apple шкодить Facebook. Після оновлення iOS, програми посилили вимоги до реклами та дозволили користувачам легко їх відключати. У зв'язку з цим рекламодавці замислилися над переходом до інших платформ, а Facebook втрачає мільйони доларів.