Спроектований eVTOL схожий на Boeing CH-47 Chinook, який літатиме на водні

LYTE Aviation, eVTOL, LA-44 SkyBus, SkyTruck
Фото: LYTE Aviation | eVTOL спроектований для перевезення пасажирів або вантажів на відстань до 1000 км зі швидкістю до 300 км/год.

Розробник стверджує, що його творіння буде вп'ятеро економічнішим за будь-який сучасний вантажний гелікоптер.

Компанія LYTE Aviation, заснована у Великій Британії підприємицею Фрештой Фарзам, представила свій концепт 40-місного гібридного eVTOL під назвою LA-44 SkyBus, пише Dronelife. Гігантський апарат ще називають SkyTruck, якщо замовник вибере вантажний варіант повітряної машини.

Цей eVTOL чимось схожий на класичний Boeing CH-47 Chinook та спроєктований для перевезення пасажирів чи вантажів на відстань до 1000 км зі швидкістю до 300 км/год. Цікаво, що модель використовує одразу дві системи двигунів: один електричний, що працює на паливних елементах на водні, та інший турбінний, що працює на реактивному чи стабільному авіаційному паливі. Апарат має крила з поворотними двигунами, які дозволяють йому вертикально злітати та сідати там, де немає злітно-посадкової смуги.

Концепція LA-44 SkyBus заснована на ідеї Fairey Rotodyne — британського роторного літака, розробленого в 1960-х роках. Фарзам стверджує, що її апарат буде вп'ятеро економічнішим за паливом, ніж сучасні вертольоти. Вона також каже, що її мета — зробити перевезення швидкими, безпечними, доступними і стійкими. Вона планує побудувати повномасштабний прототип протягом двох років.

Fairey Rotodyne, літак Fullscreen
Авторка концепту надихалася експериментальним британським Fairey Rotodyne
Фото: Соцмережі

LYTE Aviation вже співпрацює з такими компаніями, як Inmarsat — оператором супутникового зв'язку, і Inflight Canada — організацією з проєктування авіаційної техніки. Розробниця також сподівається оголосити про інших партнерів уже в найближчому майбутньому.

Раніше Фокус писав, що вже до 2025 року компанії Archer та United Airlines планують запустити перший маршрут повітряного таксі до Чикаго. Обіцяють вартість польоту як на рівні поїздки в таксі або Uber.