Підтримайте нас

МИ В СОЦМЕРЕЖАХ:

Компанія Tencent офіційно продає діпфейки: скільки коштує замовити "цифрову людину"

Tencent, діпфейк, цифрова копія
Компанія Tencent всього за $145 створить вам діпфейк – цифрового персонажа. | Фото: Соцмережі

Китайська компанія стала надавати можливість створення візуальних копій особистості за власним бажанням та з урахуванням усіх параметрів замовника.

Tencent Cloud, одна із найбільших ІТ-компаній Китаю, почала надавати послугу зі створення діпфейків – копій "цифрових людей", пише The Register. Це справжній сервіс DFaaS – DeepFake As as a Service.

Для створення високоякісної цифрової копії персонажа достатньо лише трьох хвилин відео наживо та 100 сказаних речень, а також $145 доларів за послугу генерування. Процес займає лише 24 години.

Цифрові персонажі доступні у двох варіантах: напівтіла або повні тіла, а також двома мовами: китайською та англійською. Деякі параметри, такі як фон та тон, можна налаштувати. У Tencent обіцяють, що цифрові копії позбавлені проблеми монотонної інтонації та однорідного ритму мови, які властиві традиційним моделям, що вийшли раніше у конкурентів. Для цього компанія використовує власну технологію налаштування тембру на малих вибірках, що базується на глибокому навчанні акустичних моделей та нейронних мережевих вокодерах.

Відео дня

Tencent пропонує п'ять стилів для своїх цифрових людей: 3D реалістичний, 3D напівреалістичний, 3D мультяшний, 2D реальна людина та 2D мультяшний. Для "цифрової людини" можна створити запас індивідуальних питань та відповідей, перетворивши її на свого роду діпфейкового чат-бота.

Вебгігант сподівається збудувати автоматизований "завод з виробництва цифрових людей з використанням ШІ" — своєрідну універсальну платформу для виробництва, продажу та обслуговування цього сервісу.

У компанії кажуть, що ця послуга дуже потрібна для проведення прямих рекламних трансляцій різних продуктів, які дуже популярні в Китаї.

Раніше Фокус повідомляв, що Кувейт став однією з перших країн світу, представивши віртуальну ведучу новин на телеканалі, створену за допомогою штучного інтелекту.