Белла Хадід перетворилася на русалку в новій колекції прет-а-порте від Jean Paul Gaultier

Les Marins, Белла Хадід, Жан-Поль Готьє
Белла Хадід стала обличчям колекції Les Marins

Колекція Les Marins присвячена морській тематиці і пропонує по-новому поглянути на традиційні речі модного будинку в інтерпретації п'яти відомих брендів, які працювали над її створенням.

Related video

Французький модний будинок Jean Paul Gaultier вперше за останні шість років представив нову колекцію прет-а-порте під назвою Les Marins, а її обличчям стала супермодель Белла Хадід.

Les Marins втілює морську тематику. Над нею працювали пʼять запрошених брендів: Alan Crocetti, Lecourt Mansion, Marvin MʼToumo, Ottolinger і Palomo Spain. Вони підключилися до роботи після того, як Готьє оголосив про те, що йде зі свого однойменного бренду і буде передавати кермо влади кутюрною колекцією різним дизайнерам щосезону. Так, Тітосе Абе із Sacai представлять свою роботу вже в липні.

Незважаючи на те, що колекція створена пʼятьма різними командами модельєрів і відрізняється естетикою, вона унікальна для Готьє. В її основі — напівпрозорі топи, варіації тільників, яскраво-рожевий костюм моряка, боді з морським принтом, аксесуари у вигляді вузлів, морських мешканців, багато матроських бандан і кепок.

Найбільша складова колекції і найяскравіша — светр Marinière. Випущений у 1983 році після першого показу мод Gaultier, він, завдяки своїй яскраво-білій палітрі і тонким синім смужках, відразу ж став фаворитом серед шанувальників бренду. Для Les Marins інтерпретація Marinière була переосмислена практично всіма можливими способами. У багатьох тканинах і стилях є сині смуги на білому тлі. Топи і светри з вирізом, сіткою і без спинки, укорочені топи, футболки з малюнком і великі футболки, а також фасони Marinière з рюшами, рубчастою вставкою, корсетною шнурівкою припали до смаку модникам, і багато позицій з колекції вже розпродані.

Белла Хадід, яка стала обличчям колекції, у рекламному ролику бренду зображена в ролі спекотної русалки, яка чарує сексуальних моряків Готьє поглядом, володарки океанів і рибалки, одягненої в речі від Jean Paul Gaultier.

У модному будинку вже заявили, що не дотримуватимуться сезонного календаря і планують випускати в рік 10 колекцій прет-а-порте, вартість речей яких буде варіюватися від $ 150 до $ 750. Що стосується Жана-Поля Готьє, то він бере участь у керівництві будинком, однак до розробки колекцій практично не торкається.

У січні 2020 року кутюрʼє влаштував свій останній показ у рамках Паризького тижня моди, заявивши, що відходить від справ. У дефіле, присвяченому не тільки відходу дизайнера, але і його 50-річчю у світі моди, брали участь сестри Джіджі і Белла Хадід, Ірина Шейк, Россі ді Пальма і Діта фон Тіз.