Кар'єра Дженніфер Лопес стрімко котиться донизу: що стало причиною

Дженніфер Лопес, співачка
Фото: Instagram jlo | Дженніфер Лопес

Співачка занадто зациклилася на собі та своєму пережитому досвіді, забувши, що молодша аудиторія вимагає нового, а не копирсання в минулому. Нехай навіть це любовна історія з хепіендом.

Related video

54-річна американська співачка й актриса Дженніфер Лопес останнім часом не може похвалитися особливими кар'єрними успіхами. Дійшло до того, що їй довелося скасувати частину концертів туру This is Me... Now через поганий продаж квитків, а її останній альбом дебютував у чаті Billboard Top 200 лише на 38 місці. На думку оглядачки Бріді Пірсон-Джонс, до цього призвів збіг обставин, включно з нерозумінням запитів публіки і небажанням самої змінюватися. Про це вона пише у своїй колонці для Mail.Online.

Дженніфер не шкодує грошей на свої проекти та рекламу. Так, кампанія матері двох дітей на підтримку її останнього альбому This is Me... Now здійснюється на самофінансуванні, а її вартість становить $20 мільйонів. Альбом, багато в чому натхненний її романом, що відновився, і подальшим весіллям з Беном Аффлеком, супроводжувався візуальним фільмом "Це я зараз... Історія кохання". Вона також представила на Amazon Prime документальний фільм "Найвеличніша ніколи не розказана історія кохання", темою якого стала все той же роман з актором.

Дженніфер Лопес Fullscreen
АПевицю часто бачать на вулиці з незадоволеним виразом обличчя
Фото: Getty

Однак фанатам картина не особливо зайшла. Деякі охрестили появу Лопес у документальному фільмі "відірваною від реальності" і "маячною".

В одному з широко обговорюваних моментів Джей Ло грається зі своїм волоссям перед дзеркалом, згадуючи дитинство в Бронксі, знаменитому робочому районі Нью-Йорка.

"Мені подобається ось так розчісувати волосся. Це нагадує мені, як коли мені було 16 років, я бігала кварталом у Бронксі. Божевільна маленька дівчинка, яка раніше була до біса дикою і безмежно дикою".

Відео викликало негативну реакцію на TikTok. Користувачка Анджела, яка стверджує, що навчалася в тій самій школі, що й знаменитість, заявила, що Дженніфер "збрехала, щоб виглядати більш людяною".

"Ми обидві вчилися в середній школі для дівчаток в ірландсько-італійському кварталі, тож вам не доводилося "бігати туди-сюди кварталом", — заявила вона.

Критики теж зустріли документальний фільм і альбом млявою реакцією. Незважаючи на всі її обіцянки показати нам себе справжню, побачити її в блискучому і сексуальному фільмі дуже складно", — пише The Independent. The Guardian додала, що він "пропонує дуже мало, крім простого саундтрека до затишної ночі Бенніфер.

Фільм Лопес про неї саму не вразив ні критиків, ні фанатів зірки

Емілі М. Остін, керівниця PR-агентства EMERGE, називає однією з причин провалу Джей Ло те, що зірка не йде в ногу з часом.

"В останнє десятиліття, незважаючи на те, що її особисте життя добре висвітлювалося в ефірі, навколо неї, як мега-суперзірки, все ще панувала атмосфера таємниці. Контроль над тим, що передавалося фанатам через соціальні мережі та висвітлення в пресі, означав, що контролювати її імідж стало набагато простіше. Першим великим моментом для негативної реакції став документальний фільм про Суперкубок Halftime, що вийшов в ефір 2022 року. Її поведінка здавалася безкомпромісною і плаксивою, оскільки їй доводилося ділити сцену з Шакірою. Її невдоволення з цього приводу було виражено досить красномовно, через що вона здавалася непривабливою", — зазначає експерт.

Спільний виступ Шакіри та Дженніфер Лопес на Суперкубку

Але і це ще не все.

"У тіні коханої і багатостраждальної Дженніфер Гарнер, (колишньої дружини Бена Аффлека), більша частина образів, які ми бачили в Джей Ло, були повсякденними — поїздки на машині з Беном, сварки на узбіччі дороги, їжа на винос із фаст-фуду. Часто виглядає нещасною", — продовжила Емілі.

Відсутність автентичності Лопес може бути однією з причин, через яку їй важко спілкуватися з фанатами.

"Джей Ло заробила мільйони на музиці та кіно, а також на інших великих угодах і можливостях із брендами. Її шанувальники воліли б почути про ці заняття, ніж нескінченний мюзикл про її особисте життя. Розмова про те, що вона хоче номінуватися на "Оскар" за "Стриптизерів", підірвала її роботу, припустивши, що вона не прив'язана до реальності. Просування алкогольного бренду, коли вона каже, що не п'є і одружена з алкоголіком, який одужує, не допомогло. Документальний фільм кричить "не в темі", і я думаю, що причина поганого продажу квитків, найімовірніше, в тому, що фанати: а) не знають, що вони збираються від неї отримати, і б) сумніваються в тому, чи справді вона пов'язана з тим, що вони хотітимуть побачити", — наголосила авторка.

Раніше Фокус писав, що Дженніфер Лопес показала, як змінилося її обличчя за 20 років.