"Я збираюся стерти їх з лиця землі": Каньє Вест розповів про свої плани
Репер не приховує свого презирства до роздутих цін на одяг від люксових будинків моди, і хоче зробити свій бренд максимально демократичним.
46-річний американський репер Каньє Вест, який активно пробує себе в моді, розговорився в інтерв'ю з ресурсом Hypebeast і розповів, чим обумовлена його одержимість новим проєктом YZY і яку мету він для себе ставить.
Як відомо, нещодавно музикант зробив креативним директором бренду російського дизайнера Гошу Рубчинського і назвав це призначення "мрією, що збулася", оскільки давно був одержимий його творчістю.
"Що мене зараз хвилює, так це весь одяг Gosha YZY. Це наче мрія, що збулася, тому що я був одержимий його роботою, коли робив дорожчий одяг YZY. Весь цей рік я досліджував і шукав кожну частину творінь Гоші, яку тільки міг. Потім, просто випадково, мій друг був у Росії і мав зустрітися з Гошею. Гоша не прийшов на цю зустріч, але ми поговорили з ним телефоном, і перше, що він сказав, було: "Я сумую за тобою", — поділився Каньє.
Вест розповів, що реклама його бренду під час Суперкубка призвела до того, що вдалося продати 16 мільйонів толстовок.
Артист каже, що багато його колег пробували себе в моді.
"Ленні Кравіц мріяв створити одяг того ж рівня, що й Еді Сліман, але з використанням своєї аудиторії та своєї платформи. У Прінса теж було бачення реалізувати що-небудь на власній платформі. А тепер, завдяки інтернету, художники можуть бути максимально незалежними", — зазначив він.
Водночас репер не приховує свого роздратування у бік модних будинків, які продають дуже дорогий одяг, і вирішив пустити речі свого бренду в народ за дуже демократичною ціною — $20.
"Я збираюся стерти їх з лиця землі. Ось що я зроблю. Я маю на увазі, д***мо божевілля. Усі, хто чекав YZY Pods два-три місяці, — це люди, які вірять, що інвестують у YZY як у стартап. Є люди, які купили шість пар Pods, щоб дійсно нас підтримати. Я не відчував такого справжнього зв'язку з публікою з часів свого першого альбому. Відчуття справжньої стартап-організації, у якій люди вірять у її бачення і кажуть, що я підтримаю те, що, за словами цієї людини, вона може привнести в наше життя", — пояснив Вест.
Він додав, що продовжить просувати свій бренд за будь-якої зручної можливості.
"З Lil Durk і Bump J ми давали клубні концерти в Дубаї. Мік Мілл був там за тиждень до нас. Отже, я проводжу в клубі захід із прослуховування Vultures, просто виходжу на сцену з Дерком і можу просто просувати речі. Чи то одяг, чи то музика, безліч людей завжди хочуть дати мені пораду про речі, які вони ніколи не робили самі. Тож я був єдиною людиною, яка могла придумати, як зробити це знову — або зробити це вперше, самостійно. Я говорю про можливість просувати одяг так само, як я просуваю музику".
Раніше Фокус писав, що Вест заздрить успіху своєї колишньої дружини Кім Кардаш'ян.