Підтримайте нас

МИ В СОЦМЕРЕЖАХ:

Ринок пального і мобілізація після 18 травня. Чи пересядуть жінки за кермо бензовозів

Головна тема обговорення на ринку пального – що робити з водіями бензовозів після 18 травня, коли набуде чинності закон про мобілізацію.

Ринок пального, Ринок пального і мобілізація, Ринок пального 18 травня, бензовоз
Абсолютна більшість водіїв-дальнобійників не заброньовані | Фото: autocentre.ua

Без оновлених даних випускати закордон нікого не будуть, хоча раніше через систему "Шлях" це було можливо. Насправді, деякі компанії таких водіїв уже не відправляють закордон, бо почастішали випадки залишення машин і втечі водіїв. Розповіли, що в одного з перевізників у Польщі стоять полишеними 25 рефрижераторів. Бензовозів там теж вистачає…

Цікава картина вилізла й у нафтотрейдерів, де абсолютна більшість водіїв-далекобійників не заброньовані. Іронія долі в тому, що деякі навіть дуже респектабельні, на перший погляд, мережі АЗС (насправді, жуліки) не змогли побронювати водіїв, бо платили зарплати кешем й не пройшли у Мінекономіки критерії "критичності". А я про це писав, карма біч! І вважаю, що треба цей критерій посилювати, бо водій бензовоза/газовоза/бітумовоза отримує "на руки" 30-80 тис. грн на місяць. Це 12-32 тис. грн ПДФО та ЄСВ!

Відео дня

Але головна проблема у самих водіях. Хтось боїться оновлювати дані в ТЦК, а хтось просто не хоче світитись ні у який спосіб у державних базах даних. Тому тут питання: як вони збираються працювати навіть без виїзду закордон, якщо їх рано чи пізно зупинять на блок-пості? Не кажучи вже про місяця розвантаження/завантаження, які теж усім відомі.

Важливо
Дефіцит бензину і ліків. Посилення мобілізації вдарить по перевезеннях, до чого готуватися з 18 травня

Що стосується "колапсу з пальним", то нічого не буде. Імпорт бензину та дизпального автотранспортом складає до 15%, легко перекривається залізницею.

Більша частка у скрапленому газі — третина від балансу ринку — але й це не є проблемою. Це здебільшого поставки з Польщі. Нагадаю, ми без них жили останні майже півроку через блокування й хтось бачив дефіцит газу або його здорожчання?

Крім того, окремі перевізники, які не жували шмарклі, а працювали й бронювали водіїв, продовжать працювати.

Тому колапс і зростання цін скасовується. А з водіями треба щось робити. Якщо йти за логікою тих, хто жував шмарклі, то фактично треба створювати касту недоторканних. Але на це навряд чи хтось піде, бо в армії водії дуже потрібні.

В одній великій мережі АЗС розповіли, що всерйоз розглядають залучення жінок-водіїв. Крім того, кажуть, такі ж курси хочуть відкрити дилери європейських виробників вантажівок.

Джерело.