Понад 20 країн зараз постачають паливо в Україну — іноді воно має найекзотичніше походження. Це яскраво ілюструє, пише експерт ринку Сергій Куюн, що цілком можна жити без російського палива, і Україна довела це першою у світі.
-
-
Нові податки передбачувано призвели до зростання цін на пальне в Україні. Аналітик ринку Сергій Куюн підбиває перші підсумки цього процесу та аналізує цілком ймовірні перспективи.
-
Було зрозуміло, що підвищення акцизу та ПДВ на пальне призведе до зростання цін на нього. Експерт ринку Сергій Куюн підбиває підсумки того, що неминуче трапилося, і прогнозує найближче майбутнє
-
Неймовірно, але факт: споживання палива в Україні вийшло на довоєнний рівень. Експерт ринку Сергій Куюн бачить у цьому чіткий індикатор відродження економіки країни
-
За не дуже найхитрішими схемами в Україну потрапляє російське дизпаливо, збагачуючи агресора за рахунок українців. Експерт з енергетики Сергій Куюн пропонує негайно розібратися із цією ситуацією.
-
Від представників влади пролунали тривожні заяви про те, що палива в країні залишилося лише на 30 днів. Директор ТОВ "Консалтингова група А-95" Сергій Куюн пояснює, що насправді це означає.
-
"Відставити паніку та зраду. Ніхто не хоче податків – ані ринок, ані споживач. Але державі, що воює, потрібні гроші". Думка.
-
"Бізнес визнає, що чинна система розрахунку граничних цін адекватна, а проблема не в держрегулюванні, але в нестачі постачання палива". Думка.
-
"Навіть якщо уряд дозволить продавати зараз по 100 грн/л, пальне не з'явиться". Думка.
-
З одного боку, черг на заправки немає, хоча з іншого — багато станцій по всій країні простоює, а робочі станції не мають всього асортименту та відпускають лише по 20 л. Чому зберігається нестача бензину?