Google влаштувала "генеральне прибирання" в магазині додатків Play Market
Компанія закликає розробників бути максимально чесними з користувачами.
Google опублікувала новий звід правил, згідно з якими відтепер розробники повинні будуть розміщувати свої додатки в магазині Google Play. Компанія вимагає, щоб девелопери оформляли свої "вітрини" без спаму, клікбейту і всяких "зазивалок", мотивуючих користувачів до скачування їх програм.
Про це компанія повідомила у своєму офіційному блозі android-developers.googleblog.com. Там само вона розмістила інструкції.
Google вимагає від творців софта позбутися від різних спам-назв, описів, які не відповідають дійсності, застосування емодзі або назв, які копіюють або імітують назви інших популярних додатків. Ці правила вступлять в силу з червня 2021 року. Перелік вимог досить суворий і конкретний. Ось деякі з них:
- назви додатків не повинні бути довшими 30-ти символів,
- забороняється використовувати спам-слова і фрази типу "швидко", "безкоштовно", "завантажити зараз", "гра №1", "найкраща гра" тощо,
- не можна використовувати у назвах програмних продуктів CapsLock (крім випадків, коли назва зареєстрованої торгової марки пишеться за допомогою CapsLock), розділові знаки, емодзі тощо.
Назва, опис програм і навіть логотипи повинні відповідати дійсності і не вводити користувача в оману.
У Google зазначили, що після того, як нові правила вступлять в силу, ті софтмейкери, які не будуть їх дотримуватися, втратять можливість просування своїх новинок. А зловживання будь-яким із зазначених пунктів теж не зіграє на руку — додаток не стануть розміщувати ні на головній сторінці маркету, ні в розділі "Рекомендації".
Раніше ми повідомляли про те, що в першому кварталі 2021 року Google заробив рекордний прибуток, незважаючи на пандемію коронавірусу. Компанія отримала $ 17,9 млрд чистого прибутку, тоді як доходи склали $ 55,3 млрд.