Підтримайте нас

МИ В СОЦМЕРЕЖАХ:

Facebook запускає сервіс поштових розсилок

розсилка, новини, змі, фото
Фото: VOI

Щоб залучити цікавих їй авторів, компанія пропонує їм одразу дворічні контракти.

Стартап Substack, що з'явився у 2017 році, зробив знову популярними розсилки електронною поштою. Цього року Twitter купила Revue, конкурента Substack, і запустила свій сервіс розсилок. На початку червня стало відомо про намір Facebook запустити такий же сервіс під назвою Bulletin. 29 червня повідомлено, що він починає роботу.

Bulletin, як і інші подібні сервіси, дозволяє авторам контенту створювати поштові розсилки. Особливість сервісу Facebook полягає в масштабах аудиторії потенційних користувачів, яка налічує 2,85 млрд чоловік по всьому світу, а також у здатності компанії зорієнтувати і сегментувати користувачів, які можуть бути готові читати і платити за розсилки цікавого їм контенту.

Відео дня

Платформа Bulletin буде існувати окремо від Facebook як самостійний сайт. Її дизайн нічим не нагадує вид соціальної мережі. Користувачам доступний не тільки платний, але і безкоштовний контент.

Платформа Bulletin, скріншот

Повідомляється, що Facebook заплатила понад $ 6 млн за купівлю домену Bulletin.com.

Відомо, що на момент запуску авторами Bulletin стали всього кілька десятків людей, з якими Facebook підписала угоди. Йдеться про авторів, які висвітлюють теми спорту, науки, здоров'я та фінансів. Крім того, доступ до сервісу отримає група авторів, які висвітлюють місцеві новини в різних регіонах. Щоб залучити авторів, компанія пропонує їм дворічні контракти з можливістю відмовитися від участі в програмі після першого року співробітництва.

За словами Пітера Кафки з Recode, "Facebook свідомо намагається уникати політичних (читай: таких, що викликають розбіжності, і популярних) авторів і тем у Bulletin". У Substack ж їх уже дуже багато.

Видання Axios написало, що Bulletin є прикладом Big Tech "гонки за створенням і придбанням нових інструментів, які допоможуть їм конкурувати з більш дрібними вискочками за увагу окремих творців".

Нагадаємо, 3 червня 2021 року Верховна Рада в цілому ухвалила законопроект №4184, який зобов'язує закордонні технологічні компанії, що працюють в Україні, платити ПДВ. Цей закон назвали "податком на Facebook".

В алгоритми соціальної мережі Instagram, яка належить Facebook, внесли зміни після скарг на те, що користувачі не могли бачити пропалестинський контент під час конфлікту в секторі Газа.