Обвалився прямо на проїжджу частину: в Києві "втомився" ще один міст (фото)

обвал мосту, міст на Осокорках, обвалився міст на Осокорках, втомився міст
На Осокорках обвалився міст

Місцеві жителі вже скаржилися на руйнування захисного шару шляхопроводу на Осокорках, а його останній капітальний ремонт проводився в 2012 році.

У середу вдень, 4 серпня, обвалилася частина шляхопроводу, розташованого в районі Осокорків у Києві. Про це розповів користувач Facebook Максим Свердліченко.

"Бажана. Шляхопровід над Осокорками. Міст втомився. Будьте обережні!" — йдеться в повідомленні.

На опублікованій фотографії видно, що частина шляхопроводу впала просто на проїжджу частину, хоча автомобілів у той момент там не було.

обвал шляхопроводу, шляхопровід на Осокорках, втомився міст, втомлений міст на Осокорках

Як розповів Фокусу експерт-мостобудівник, що володіє інформацією про ситуацію в Києві, останній капітальний ремонт мосту проводили ще в 2012 році, а місцеві жителі "постійно скаржаться на руйнування захисного шару бетону".

"Капітальний ремонт шляхопроводу на Осокорках був виконаний у 2012 році. Не минуло й десяти років, а шляхопровід знову перебуває в аварійному стані. Місцеві жителі постійно скаржаться на руйнування захисного шару бетону конструкцій шляхопроводу. Шляхопровід розташований біля метро, і рух там інтенсивний. Як автомобілів, так і пішоходів із дітьми", — розповів він.

При цьому експерт звернув увагу, що навіть неозброєним оком можна помітити недобре з шляхопроводом: оголена арматура, яка покрита корозією. А на балках видно тріщини.

"Мости, які перебувають в аварійному (п'ятому) стані, потребують термінового ремонту або підлягають перекриттю. Капітальний ремонт вимагає значних фінансових витрат, які місто який уже рік не може виділити на цей шляхопровід. А перекриття руху на аварійних спорудах призведе до транспортного колапсу та невдоволення городян", — додав експерт-мостобудівник.

За його словами, під час останнього капремонту в 2012 році на шляхопроводі відремонтували дорожнє полотно та замінили гідроізоляцію. Також змінили деформовані шви "з грубинкою" на шви типу MAURER і водовідвідні трубки на проїжджій частині та тротуарах. А комунальники проводять роботи з видалення відшарованого бетону та його частин, які можуть впасти.

Нагадаємо, у лютому завершилася перевірка всіх шляхопроводів і мостів у Києві. Як розповів заступник голови КМДА Олександр Густєлєв, результати показали — терміновий ремонт потрібно 101 спорудженню.

Також ми розповідали, що в Києві частково обвалився Берестейський шляхопровід. Шматок бетону, який відвалився від нього, пошкодив проїжджаючу під ним вантажну "Газель".

До цього надзвичайна подія сталася з Шулявським шляхопроводом — там, незважаючи на недавню реконструкцію, з-під дорожнього полотна потекла вода.