У Росії незабаром не зможуть літати навіть на "кукурузниках": що сталося
У Росії за пів року не зможуть експлуатувати літаки Ан-2 через брак запчастин, оскільки європейські постачальники відмовилися співпрацювати з російськими.
Російські авіакомпанії, які використовують легкі багатоцільові літаки Ан-2 ("кукурузники"), відчули дефіцит запчастин та опинилися на межі зупинки польотів через це. Про це пише російський РБК.
Як заявив гендиректор Московського авіаційно-ремонтного заводу (МАРЗ) Павло Ненастьєв, через відмову європейських постачальників співпрацювати з РФ, вони відчувають проблеми з постачанням і здорожчанням запасних частин для Ан-2.
Він також заявив про необхідність виробництва в Росії близько 60 комплектуючих для цих літаків.
"Якщо не вжити заходів, у МАРЗ та інших ремонтних підприємств може просто припинитися можливість надавати сервісні послуги. Це загрожує зупинкою парку літаків Ан-2. Через пів року машини почнуть ставати", — заявив Негодьєв.
Про аналогічне становище на Шахтинському авіаційно-ремонтному заводі (ШАРЗ) розповів його директор Володимир Соломатов.
Також про проблеми з експлуатацією Ан-2 заговорили і на Сибірському науково-дослідному інституті авіації, де в РФ розробляють літаки Ан-2.
Нагадаємо, що ЗМІ розшукали літаки російської еліти, які обходять санкції. Вони переоформлюють та продають борти, після чого продовжують використовувати їх, як і до війни.
Раніше повідомлялося, що війна в Україні продовжить розоряти економіку РФ, і до 2026 року вона втратить 190 мільярдів доларів.