У Перу впав винищувач Mirage 2000: останки літака знайшли на вулкані Пічу-Пічу (фото)
Винищувач ВПС Перу виконував навчальний політ із навігаційної підготовки на малій висоті. У районі гірського хребта зв'язок із літаком раптово зник.
Винищувач Dassault Mirage 2000P повітряних сил Перу 12 квітня зазнав аварії на західному схилі вулкана Пічу-Пічу. Там же пізніше було знайдено й останки літака, що розбився, повідомляє Defensa.
Представник ВПС країни Манфред Рондон на пресконференції повідомив, що 11 квітня зв'язок із літаком Mirage 2000P було втрачено, коли він виконував навчальний політ із навігаційної підготовки на малій висоті. Об 11:00 того ж дня були задіяні процедури пошуку, порятунку та пошуково-рятувальні роботи, під час яких спочатку було задіяно Мі-35П Hind F, а потім Мі-17-1B Hip H і C-26B Metro II, а також патрулювання МНС.
Згідно з опублікованою інформацією, "міраж" був виявлений через добу після аварії літаком C-26B Metro II за підтримки двох вертольотів і патрульних сил спеціальних операцій. Було підтверджено, що внаслідок аварії загинув майор ВПС Перу Раміро Рондон Медіна, відомий як "Темпано", останки якого витягли та після відповідних юридичних протоколів передали в Ліму.
За словами Рондона, служба доручила Комісії з розслідування нещасних випадків провести протягом 90-120 днів розслідування інциденту і встановити причини аварії. Однак речник ВПС зазначив, що служба виключає аварію через нестачу пального, водночас літак перед катастрофою проходив своєчасне технічне обслуговування.
Зазначається, що ВПС Перу експлуатують 12 Mirage 2000P/DP, які було придбано 1983 року та які прибули в країну через чотири роки. Отже, машинам уже понад 40 років. Літак, що впав, приписано до авіагрупи № 4, що базується на базі La Joya в Арекіпі. У період із 2009 по 2012 рік за контрактом із компаніями Dassault Aviation, Snecma й Thales Systems, вартість якого оцінюється в 140 мільйонів доларів, вони пройшли капітальний огляд.
"Аварія Mirage 2000P — єдина за більш ніж 38 років експлуатації, що підтверджує якість і ефективність не тільки програм підготовки льотного складу, а й програм технічного обслуговування", — підкреслили оглядачі.
Раніше повідомлялося, що російський гелікоптер, що належить МНС, пролітаючи над Онезьким озером у РФ, раптово зник із радарів. Із екіпажем безрезультатно намагалися вийти на зв'язок, а пошуки зниклої машини ускладнила погода.